{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.627 visninger | Oprettet:

Ændring af lyd i bil. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Jeg har denne bmw 318i, som jeg er virkelig glad for og synes ser godt ud!. MEN ulempen ved min bil er at det er en lille motor ( 2.0, 129HK) som sidder i den og derfor lyder bil for at sige det rent ud sagt, ikke af meget. Jeg har overvejet at smide andre udstødningsrør på bilen, en kopi af BMW M3 udstødninger (4 rørhaler i tætsiddende i midten), men er i tvivl om det bare vil give bedre udseende eller vil det også ændre lyden på bilen.
Hvis i nogle ideer til hvordan jeg evt. kunne få min bil til at lyde bedre og måske lidt mere aggresive er i mere end velkommen til at skrive nogle forslag.
På forhånd tak derude!.
smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af lyd i bil.
  • #1   21. feb 2016 Den nemmeste måde at gøre det på er ved at montere et åbent filter. Køb noget kram, eksempelvis et pipercross sæt.

• #2   21. feb 2016 En god rustfri kvalitets bagpotte vil da give meget god lyd.
    Søg fx på youtube hvor du skriver Scorpion BMW 318 eller lignende

• #3   21. feb 2016 OPS....................
    Det skal lige sige det er en bmw 318i E90 drenge og piger, ved sku ikke om det gør en forskel!, Årgang 2007!

• #4   21. feb 2016 Se på Schmiedmann.dk
    De har massere af sportsudstødninger.

• #5   21. feb 2016 Raghib G: Det ved jeg godt min ven, men det er ikke en lige billig ting at gøre, jeg har godt nok planer om at skifte til en M3 kopi med de 4 udstødninger i midten, men i det man gør det skal du skifte hele skørtesættet og lakere bilen om ;).

• #6   21. feb 2016 Spild af penge at smide 4 rørs udstødning på 129 HK. Det ser potent ud, men er stadigvæk langsommere end de fleste biler i bakgear.

Køb en simpel bagpotte af et godt mærke og nyd det lyd du får. Hvis det ikke giver dig nok, så kan man overveje banan, sportskat osv. men det er vel træls at bruge 8-12000 Kr. for minimale heste. Du får mest af alt kun "Lyd-heste" og det bliver bilen ikke meget sjovere af når den stadigvæk ikke kan flytte sig.

Jeg har da jeg var ung smidt en Simons pot på min 318i E36 som også er 4 Cylindret, og hold kæft det lød kedeligt..

• #9   21. feb 2016 Tak for alle jeres henvendelse drenge!

Til dig Thomas M, så ville jeg også blot for det meste smide de udstødninger på for at få bilen til at se bedre ud, da der er en del M-tech udstyr på den i forvejen, og der ikke skal forfærdelig meget til at få den til at ligne en m3, selvom jeg som du siger ved at den ikke har de vilde heste, så kan den stadigvæk godt arbejde på en motorvej haha smiley

Tommy A: Jeg vil helst ikke have den til at vise mig nogle motorfejl da jeg har den på værksted nu og det er sku dyrt at have den stående der haha smiley

Kommentér på:
Ændring af lyd i bil.

Annonce