{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opel corsa 1.0 2007 ? god bil
  • #1   27. feb 2016 Bilen er driftsikker nok. Mekanisker den også ok.
    Men du skal kunne leve med at stort set ALLE kører fra dig ud af lyskrydsene.Den er extremt langtsom. Bare lige som eksempel tager en Peugeot 107 5 sekunder mindre om at nå de 100 km/t.

• #2   27. feb 2016 er den virkelig så langsom? er den langsommere end en fiat punto 1.2?

• #3   27. feb 2016 Ja, den er meget langtsom..

0-100 er opgivet til 18,7 sek

Punto 1,2 0-100 14,3 sek

107 0-100 13,7 sek..

Men ud at prøve den.

• #4   27. feb 2016 hold da op.. men ja må lige prøve den og se så..

• #5   27. feb 2016 Hvad med rust?
    Fruen havde en 2007'er importeret fra Tyskland i 2009.

Fejl:
    - Sealingen på indersiden af motorhjelmen gik løs. Det opdagede vi for sent, og så var der ellers rust i hjelmen.
    - Skærme og kofangere gnubbede sig op ad hinanden. Rust.
    - Omdrejningstæller gik amok og levede sit eget liv. Fx. kunne den finde på at stå på 7.000 omdr. når vi slukkede bilen. Når vi startede den var tomgang = 8.000 omdr...

• #6   27. feb 2016 Har haft en Corsa fra 2008, nu en fra 2013.

Det var/er dog en 1.3 CDTi. Var meget glad for min "gamle". Kørte perfekt.

Som det nævnes har den problemer med rust i bagskærmene. Her er det vigtigt at man løsner bagkofangeren en smule. Hiver den lidt ud og spænder igen - så gnaver den ikke på bagskærmen. Har ikke haft problemer med motorhjelmen. Har haft problemer med speedometeret på den gamle, hvor nålen kunne leve sit eget liv. Fejl i Can Bus. Tog man stel fra hoppede den på 0, og fejlen kom måske først et halvt år efter.

Men køreoplevelsen er rigtig god. Jeg var super glad for den gamle - endnu mere glad for den nye. Dejlig bil. Komforten er i top - jeg er specielt glad for at Opel har udstyr, dom normalt kun hører luksusklassen til. Fx. ratvarme.

Hop evt. forbi mit galleri og tag et kig. Kan kun anbefale Corsaen!

• #7   27. feb 2016 1,0 har en del kæde problemer, især hvis olieskift ikke foretages regelmæssig

• #8   27. feb 2016 og køle problemer og vandpumpe og el servostyring og udstødning og som tidligere sagt kæde og toppakning og luftmassemåler. 1.0 og 1.2 motoren i de corsa'er er noget lort. Køb en diesel.

Kommentér på:
opel corsa 1.0 2007 ? god bil

Annonce