{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Søger et sted til hoppyværksted til leje {{forumTopicSubject}}

Hej vil lige høre om nogen har et sted til leje eller kender en i Århus Risskov Egå Lystrup hjortshøj eller der omkring, jeg kan bruge som hoppy værksted larmer selvfølgelig ik på upassende tidspunkt mest om dagen ellers bare hygge med bilerne osv og skal ik være nyt og dyrt gerne et gammel sted med strøm kan kontaktes på 42918961 kom med mdr pris gerne SMS eller ring mvh Dennis
Lift ik en most kunne bare være bonus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger et sted til hoppyværksted til leje
  • #1   8. mar 2016 Kan sige så meget at jeg gennem 5 år har forsøgt at finde et hobbyværksted i København (ca samme betingelser som Århus) og har ikke haft held. Jeg har prøvet ALT muligt men kan typisk finde en alm garage som er 2 meter bred og 2 meter høj UDEN strøm. Hvis jeg er ekstremt heldig en dobbeltgarage. Selv hvis jeg kiggede 30 km uden for København var det umuligt. Jeg vil ikke tage modet fra dig - men det er nemmere at finde en 2 vær lejlighed end et hobbyværksted. Mit bedste bud er en bondegård tæt ved Århus som har en lade hvor du kan være. Det skal siges at jeg selvf har set nogle rigtige hobbyværksteder med lift og strøm, men så koster de 5000-10000 kr pr måned - er du villig til at betale det?

• #2   8. mar 2016 Det ik umuligt her i Århus omegnen smiley kender et par stykker der har et og en lille lade er også fint smiley Kbh er lidt mere besværligt med alt smiley og jo 5000 er alt for meget

Kommentér på:
Søger et sted til hoppyværksted til leje

Annonce