{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

ØV.... indvandre-problemer IGEN !?! {{forumTopicSubject}}

For at undgå misforståelser, så skal det aller først det understreges, at dette indlæg på INGEN måde er generaliserende, og udelukkende er mønter på enkelte konkrete individer.

Som flere nok nikke genkendende til, så havde jeg førhen store problemer med hærværk samt tyveri fra min gamle civic - hver gang af mænd med fremmed herkomst.... hvilket forklarer overskriften !

Her er endnu en historie til mængden :

Jeg er netop kommet en tur hjem fra langelinie med damen, og holder ind på den lokale 7-eleven hvor jeg bor. Det er ved en station med 3 busbaner, som af naturlige årsager IKKE bliver benyttet om aftenen. Jeg holder ind i det inderste spor, hvorefter en hvid Ford Mondeo stationcar trækker tæt op i 'røven' på mig. Jeg er steget næsten helt ud ud - da jeg lige skal købe et par sodavand i kiosken, og indikerer til føreren bagved - en overvægtig indvandrer-, at han kan bakke lidt tilbage og tage en af de næste spor. Han flipper da fuldstændigt ud, og springer ud af sin bil og råber hva fanden mit problem er og hva fuck jeg er ude på. Det skal her understreges at jeg har damen med, og absolut ikke vil udsætte hende for noget, så jeg går pænt mod ham og siger 'slap af, jeg skal nok fjerne min bil nu'. Han skubber nu til mig, og siger hva fanden jeg vil gøre, og om jeg vil ha' problemer eller hva fuck jeg har gang i. Jeg fortsætte forbi fyren og forsøger at bibeholde en rolig attitude, hvorefter jeg sætter mig i bilen og lige runder parkeringspladsen, så min dame og kan komme hen til mig uden problemer.
Vi kører derefter derfra, og trækker ind hvor jeg bor kort derfra. Vi bemærker nu er bil - indeholdende 2 mænd af fremmed herkomst, som har fulgt efter os, som MEGET langsomt passerer det parkerings-areal jeg benytter. Jeg laver nu nogle hurtige manøvrer, og får kørt ned for enden af parkeringspladsen og ned i modkørende retning af den vej hvor den anden bil havde kørt forbi. Halvvejs nede af vejen, finder jeg ham i færd med at lave en 180graders vending, som går ekstra langsomt da han opdager at jeg har spottet ham. Og han kører langsomt derfra igen......

Helt seriøst gutter, hvor trygt tror i jeg sover de næste mange nætter ?!?

Hva fanden kan man gøre i sådan en situation ?

<b>Pappi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV.... indvandre-problemer IGEN !?!
  • #1   10. jul 2006 ja kan godt følge dig.. men hvad man skal gøre tror jeg heller ik lige jeg kan svare på...

  • #2   11. jul 2006 ja tror nok os jeg ville stille bilen et andet sted.. hvis de ved hvor den står...

  • #4   11. jul 2006 øv en træls historie, det må sku have været en klam oplevelse for dig og damen..

  • #5   11. jul 2006 parker din bil et andet sted i nat
    ikke andet at gøre


  • #6   11. jul 2006 kontakte politiet? og sige man føler sig truet ?

  • #7   11. jul 2006 9 mm under hovedpuden... så sover man utrolig godt...

  • #8   11. jul 2006 Det er sgu en svær en..

    1. Det _kan_ være de ville skræmme dig..
    2. Det _kan_ være de smadre din bil..

    Men hvad du skal gøre?
    Det kan jeg ikke hjælpe med. :O(

    Men jeg vil give dig ret i at det er at overreagere for fuld skrue, det er desværre tit jeg oplever det i trafikken.
    Og nej det er ikke altid indvandrere, men alle "slags"..


  • #9   11. jul 2006 Vil nok skaffe mig et alubat.. no shit!
    Og ser du dem på din grund og de nægter at forlade, så må det absolut være selvforsvar, hvis de prøver på noget.
    Har selv kæreste og barn, såh...
    Men intet nyt i, at det er mænd af fremmed herkomst, de tror de ejer alt!


  • #10   11. jul 2006 > >Emil Dentzo< <
    Relavant? nej, så hold det for dig selv ..


  • #11   11. jul 2006 Ja hvad kan man sige????
    Det undrer mig ikke, Køb en peberspray


  • #12   11. jul 2006 Respekt til du kunne bevare roen.. Tror jeg sku ikke jeg ville kunne.. :S
    Men ja der er ikke meget andet at gøre end at stille den et andet sted..


  • #14   11. jul 2006 Msv: din pumper - det er ikke sagens kerne det der smiley

  • #15   11. jul 2006 Peberspray er til piger...

    M75 er for pensionister... M95 eller M96 må være minimum...


  • #16   11. jul 2006 Flyt til et mere fredeligt sted smiley
    Der hvor jeg bor har jeg kun mødt en knallertdreng der skabte sig som et dampbarn, fordi jeg holdt tilbage for modkørende på en smal vej. Ellers oplever jeg aldrig sådan nogle typer der.


  • #17   11. jul 2006 Men tilbage hvor vi slap.... et alubat, video overvågning og en god alarm så går du ikke helt forkert i byen...

  • #18   11. jul 2006 ville lige pointere at det ikke altid er indvandre der er problemet selv om det i den given situration her lyder som om det er.... men som flere siger parkere et andet sted og hold øje med mistænkelige personer ... ellers kontakt politiet og fortæl dem du føler dig truet

  • #20   11. jul 2006 Seriøst M S V, hva er det for noget pis at skrive ! Det er sgu seriøst det her.............

  • #22   11. jul 2006 For satan pappi, det er godt nok en værre oplevelse. Det er sådan en vi andre bestemt ikke ønsker vi kommer ud for.

    Men som der er flere som nævner så parker et andet sted, dog ikke for langt væk så du stadig kan høre alarmen. Fordi forhåbentligt sker der ikke mere. Men chancen for at de vil undersøge området er selvfølgelig tilstede, og din bil er jo desværre nem at spotte smiley
    alubat er ikke nogen god idé idet det ses som et våben, men den største maglite du kan opstøve er en fed idé at have.
    eventuelt kunne du smide sådan et "dækken" eller hvad det nu hedder. Sådan et som nogle biler gemmer sig under, når de bliver pakket væk for længere tid. Ja folk vil kigge, uden tvivl men det kan være at de ikke gætter at det er din som er under...

    Håber sq at der ikke sker mere i sagen bjørn.


  • #23   11. jul 2006 HEHE, nu slap dog af. der var en indvandrer der konfronterede ham ved 7eleven idag. og så sidder i og diskuterer hvilken pistol der er bedst. han skulle jo ikke gerne nakke svinene vel?

  • #24   11. jul 2006 En M75 går man aldrig fejl af , det er et herre våben hvor de andre er til piger og det der er værre.. havde det selv ved mili , rigtig nice gøb..(bare lidt tung i længden)

  • #29   11. jul 2006 Lyder som en super kedelig situation for dig og ikke mindst din kæreste. Men tror nu bare de har ville skræmme dig, du har jo ikke gjort noget galt ihvertfald ikke som du beskriver det. Så de har nok bare kedet sig lidt for meget og ville skræmme dig og damen. Men hvis du vil føle dig helt tryk ville jeg nok ringe til panerne og fortælle dem historien. Dog tror jeg ikke der er noget at være bange for, kan dog godt forstå din "frygt", ville føle på sammen måde hvis jeg stod i dine sko!

  • #31   11. jul 2006 den eneste grund til at hjemmeværnet gider stå og dirigere trafikken i en gul trøje er at så må du låne pansernes salatfad til at køre rundt i!

  • #32   11. jul 2006 rigtig flot gjord

    det er bare nogen idioter der ikke har et liv der gør det pis.


  • #33   11. jul 2006 Hmmm de største RACISTER i danmark er sku KLART indvandrene.. størstedelen må det siges...

    parkere et andet sted de kommende dage og så finder de gutter nok nogle an problemer at tage sig til skal du se.. ellers må du kontakte policen.. ik andet for...


  • #34   11. jul 2006 Att. Indir : Snakke med ham ?!?!? Det prøvede jeg ret pænt, og alligevel var stodderen klar til at uddele håndmadder.... UDEN provokation. Mener du seriøst selv, at han vil lytte til noget som helst..... Hva skulle jeg dog desuden dog også ville snakke med ham om ?

  • #36   11. jul 2006 PAPPI: Har du ikke en kammerat eller nogle forældre du kan bytte bil med i en måneds tid, så er det da ikke din bil der står og er trækplaster for de/det fjols der opfører sig så tåbeligt??

  • #37   11. jul 2006 Pappi, de er ligesom hunde, de pisser på fremmed teritorie for at lave respekt. og hvis der kommer en fremmed gør de op. men derefter sker der ikke mere

  • #38   11. jul 2006 har været udsat for de slags problemmer mange gange og vil sige er ret glad for jeg bor ude for byen og kan holde trygt der, men i din situation kan du ike gøre så meget andet end håbe de bare skulle vise sig og det blvier ved det gør det tit med mindre du har virket provokerene igen og tyder det ikke på men du kan gdot regne med der er ngoen biler der følger efter dig det næste stykke tid hvis det blvier ved må du jo konfrontere dem eller melde dem! må du så tage beslutning til jo!

  • #39   11. jul 2006 ( Det er næsten synd Pappi at du ikke er typen der går med GUN, og lige kunne stikke sådan en fætter op under næsen på ham, så kunne det måske være piben havde haft en anden lyd.... )

  • #40   11. jul 2006 mester føler med dig, siger ikk at alle indvandre er sårn for er de langt fra ikke mange flinke men dem der er sårn er da virkelig for snot dumme! er sku trist sårn noget

  • #41   11. jul 2006 Michael G, så havde han bare knappet blusen op, og VUPTI. et bælte spændt om maven fyldt med C4

  • #42   11. jul 2006 Michael G...

    Så skulle du da først se ballade.. tvivler på manden har lyst til at blive skudt? det er sku det næste der sker hvis han først begynder på det pis.


  • #43   11. jul 2006 jeg har haft flere problemmer med danskere end med udlændinge hvis bare man ladere være med at irretere dem og selv spille smarte så er de sku fine nok


  • #44   11. jul 2006 hehe i skal høre jer selv, det er sku grineren at læse;) i er sku en flok cool gutter hehe. respekt til jer allesammen.

  • #45   11. jul 2006 emuen vilel til en hver tid aldrig kunne se folk smadre min bil om de så var 10 meter høje og 5 brede jeg ville ikke stå og kigge på gennem et vindue! ville lgie præcis åbne vinduet skyde dem og lukke hundene ud og sig spis så op!


  • #46   11. jul 2006 Att. Indir : Har aldrig set manden før i mit liv !

    Att. EMUEN : Tvivler MEGET på at det var et tilfælde, da bilen også holdt parkeret oppe ved selv samme 7-eleven.


  • #47   11. jul 2006 man har vel forhåbentlig sin dejlige bil kært og sig selv samt famillie selvfølgelig kommer famillie i første række men stadig ville jeg ikke kunne se på!

  • #48   11. jul 2006 * EMUEN *

    Er helt enig i det du siger...

    hvis du ser dem smadre rise eller andet "sjov" med din bil ... så lad dem og ring til politiet... det bedre at de slås med dem end du gør....

    to grunde ... de må godt.... og de giver en straf ud over slagsmål ... om ikke andet så slipper du for de går amok på dig selv....


    tror dog ikke du skal være alt for bange for der sker mere, som flere har sagt er det nok for at skræmme dig "vise de er seje"

    men eller paker hvor der er lys (siger nogle jo hjælper frem for mørkt )


  • #49   11. jul 2006 Det er klart en svær situation, men jeg holder også på at Pappi gjrode det helt rette. De gør som en gal, men bidder meget sjældent........!!!

  • #50   11. jul 2006 flyt fra øen kom til jylande men eller parker bilen ved en der har en garase

  • #51   11. jul 2006 giv mig 2.5 k for hver nat så holder jeg vagt den næste uge

  • #52   11. jul 2006 emuen nej fant jeg ud af igår var alt for griner kan også bedst lide og kigge på! er meget grineren så blvier man heller ikke selv så beskidte og vores skatte kroner går til fornuftige formål hehe!

  • #53   11. jul 2006 præcis og nogen af dem kan faktisk for mange tricks hehe især inden for bil branchen mange af dem køre alt for godt bil og ved alligevel lidt om biler så de er ikke sjove og trække med/blive stoppet af!

  • #54   11. jul 2006 emuen nej vi andre gør det bare hehe!

  • #56   11. jul 2006 Ja det er en kedelig situation, hader når det skal ske for "almindelige" mennesker.

    Havde det været i de unge dage, havde man bare rykket fyren rundt. Men er nu nok personligt blevet for gammel (læs: Invalid) til den slags efterhånden.

    Jeg har en gaspistol, og har fået lavet nogle stålkugler til den, jeg garanterer, lige så livsfarlig som et reelt våben.

    Håber dig og kæresten kommer igennem denne hændelse uden problemer.


  • #57   11. jul 2006 peu må sige at det lyder godt det du siger og du lyder ret grum selv, men prøv altid først og tage klare problemmerne! så kan du altid ringe under vejs elelr bag efter!

  • #58   11. jul 2006 P.s gider ikke kommentere race problemet for det kunne lige så godt ha været 2 "skæve" danskere

  • #59   11. jul 2006 ups stave spasser... mener selvfølgelig prøv altid og løs problemmerne selv før man blander andre ind i det!

  • #61   11. jul 2006 hmm ja det rigtigt at det danske politi ikke har den MAGT som de burte og at det underligt at de skal undskylde for div. ting, f.eks det i vollsmose

  • #62   11. jul 2006 peu du har fuldstændig ret nogen mennesker kan man ikke snakke med og kan være danskere som svenskere eller hvor de så kommer fra nogen folk er også så langt væk så de bare kun kna forstå det på en måde og det er jo så det men ellers ikke gør og som pappi så utroligt nok lod være med!

  • #64   11. jul 2006 Nicolaj Z, de har alt< den magt og alle de midler de skal bruge, problemet er at respekten for politiet ikke er som den har været engang. jeg kan sku godt forstå de ikke vil have hele vollsmose til at koge op. de tænker jo først og fremmest på de civiles sikkerhed, du kan jo bare se hvad der skete i frankrig! så hellere lade det hele gå i sig igen uden vold!

  • #67   11. jul 2006 det jeg mener er de lovmæssige hindringer som gør de i forhold til andre lande har mindre magt overfor forbrydrer end deres udenlandske kolleger ... de kan jo ikke skyde en flugtbilist i maven uden at ende i retten ... dette selv om han allerede havde forsøgt at påkøre flere personer og det inkl politiet... de må heller ikke bruge vand til at opløse optøjere osv... det skal dog siges jeg går meget ind for at politiet i Danmark er rolige og ikke voldlige i forhold til andre lande ... men nogle ting virker bare underligt ... f.eks det med de ender i retten for at bruge deres våben i farlige siturationer... eller at de har en max. hastighed de må køre osv.

  • #68   11. jul 2006 nicolaj z, da jeg var til le manns i frankrig var der nogle danskere der blev gennembanket af politiet dernede fordi de efter sigende skulle have lavet ballade, det franske politi har en gruppe som hedder securité som simpelthen tager ud i sort tøj med sorte læder hansker og kno jern, og så banker de dem der ikke kan opføre sig ordentligt. for det er jo billigere end at anholde dem .9

  • #70   11. jul 2006 ja det så at gå lidt for langt smiley kan man udarbejde en mellemting smiley hehe de osse pænt syge i italien... elller var det spanien... der var et klip i nyhederne for noget tid siden hvor en dansk person fik lamme bank af en betejnt med stav...

    det jo heller ikke det jeg ønsker her .....

    jeg så bare gerne at der ikke blev sat så meget fokus på forbryderens ve og vel ... man må jo ikke engang røre en indbryds tyv selv... og det samme med politiet de må heller ikke "næsten" skyde en der er til fare for folk uden de ender i en retsag det jo grimt


  • #71   11. jul 2006 jeg kan så hurtigt fortælle at man meget meget hurtigt får respekt for politiet når der ligepludselig hopper 7 betjente ud af en minibus med tonede ruder og slår løs med knojern, og når de er færdige ja så kører de videre. men det blev sku også noget værre noget der var flere danskere der blev stukket ned af indvandrer bander dernede, de kørte bare ud til lejrerne og provokerede folk, så den ene nat jeg kom hjem til lejeren var der blod og politi overalt ikke så betryggende når man sover et øjekast derfra!

  • #72   11. jul 2006 PEU der har du helt ret... USA er politiet jo lige den tand friere end jeg syntes er ok ... men da største delen af alle amerikanere har et håndvåben i bilen kan jeg nu godt forstå de ikke tager mange chancer ....

    og det med max hastigheden ved jeg godt er noget med sikkerheden for dem selv og andre bilister...meen 160 km/h det burte da være mere.. hvor mange har ikke en bil i dag der kan køre fra det... ?

    ved godt de kan indkalde sømmåtter og helikopeterer og andre vogne... men af lige vel er det lidt tamt

    men som jeg siger så er det godt det danske politi ikke er så voldsomt igen ... men i nogle siturationer skulle de havde lidt flere beføjelser

    det bare min menning


  • #73   11. jul 2006 dejligt at vide ens telt er sådanner et sikkert sted ingen kan komme ind? smiley ej det sku ikke fedt

  • #75   11. jul 2006 Pappi> Brug din stemme...

    Ikke alle Indvandere er sådan, kan jo bare være manden havde en dårlig dag, og fortrød senere?

    Politiet kan ikke gøre noget og gider sku heller ikke..

    Nedlæg Hjemmværnet og Hæren og Køb 6 Langdistance raketter forsynet med Atom sprænghoveder... Seriøst.!


Kommentér på:
ØV.... indvandre-problemer IGEN !?!

Annonce