{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

AndreK
AndreK
Tilmeldt:
8. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

17"/18" alufælge til VW Scirocco søges {{forumTopicSubject}}

Hej BilGalleri,

Jeg står i den situation, at jeg skal have fingrene i et par alufælge til min hvide VW Scirocco.
Jeg er dog lidt i tvivl om, hvilke det skal være, og hvor man finder de billigste på markedet.

Jeg er ligeledes lidt i tvivl, om fælgenes farve - om de skal være sølv, sort eller sølv/sort. Jeg er mest til et par sorte fælg (i baggrunden) kombineret med sort/sølv fælg.

Størrelsen skal enten være 17" eller 18".

Hvad synes i ser bedst ud til en hvid VW Scirroco?
Og kan I hjælpe mig med at finde nogle fede fælge til overkommelige priser?

Det skal gerne være noget i stil med disse: http://www.autokonzept.dk/komplethjul/?rim=189943-wh&chassis=21098&ktype=28231&carmodel=7584&carmake=121&numplate=ay86817&season=sommerdaek - spørgsmålet er så bare, om I kan finde nogle der er endnu federe og til samme priser - evt. ved køb af dæk også?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  17"/18" alufælge til VW Scirocco søges
  • #1   15. mar 2016 Hej.

    Min personlige holdning til de fælge du linker til er at det vil være synd og skam at montere på din ellers fine bil.
    Jeg ville hellere ga efter ensfarvede sort, sølv eller koks i noget original look. Det vil jeg mene vil give din bil et væsentligt mere stilrent og cool look.
    Dette er blot mit input


  • #2   15. mar 2016 Altid noget at linket kunne fortælle om det var en scirocco 1-2-3

    Personligt syntes jeg de ser lidt kedelige ud så hellere nogle brugte originale som lige for en kærlig hånd vis de trænger


  • AndreK
    AndreK Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   15. mar 2016 Thomas P: Har du nogle du kan anbefale? Jeg har også kigget på helt mat sorte fælge, som også kunne være en mulighed.

  • AndreK
    AndreK Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. mar 2016 Moffe: Det har jeg også kigget efter, men synes de er umulige at støve op nogle steder til overkommelige priser selvom de er brugte?
    Vil også helst have originale VW, men hvis man kan finde et par andre fede, så kan man jo selv få sat VW-logo i centerkapslerne?


  • #5   15. mar 2016 Jeg ville kigge efter replica fælge nye eller brugte afhængig af budget.
    Jeg har selv lige fået renoveret/malet et sæt fælge. De er blevet koksgrå med klarlak. De skal på en hvid bil og jeg forventer det kommer til at se godt ud


Kommentér på:
17"/18" alufælge til VW Scirocco søges

Annonce