{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   15. mar 2016 Som 18årig koster det en formue, start nu med en fornuftig bil som du kan få noget rutine i, der er altså en rigtig god grund til at det koster som ny bilist.
    Og nej der er ingen bagveje til billig forsikring......

• #2   15. mar 2016 tror sagtens du kan forsikre dem, det mere med hvad det koster.. men nej som 18 årige er det ikke nemt at forsikre noget med nogle hk.

bagvejen er at den skal stå i en af dine forældres navne..

• #3   15. mar 2016 Så hvis jeg kører i mine forældres forsikring til jeg jeg er 21-25 vil prisen for forsikring være som hvis jeg forsikrer nu?

• #4   15. mar 2016 Stop nu med forældre finten, det er forsikringssvindel og en evt dækning kan forsvinde som dug for solen, det er direkte dumt.

• #5   15. mar 2016 Det er nok rigtigt. Har en kammerat som lige har købt en a6 med 160hk til "kun" 700kr hvilket jeg ikke synes er VILDT dyrt, men har ingen ide om hvad der er dyrt og billigt når det kommer til forsikring

• #8   15. mar 2016 Det er uden kasko

• #9   15. mar 2016 Nok dyre i vægtafgift end i forsikring

• #10   15. mar 2016 700kr lyder ekstrem billigt af en 18 årige.

• #13   15. mar 2016 Køb en gammel spand, skift den ud om et par år. Eller find en mindre bil med mindre motor. Jeg har selv lige købt en VW Up 1.0, 4600kr med kasko.

• #15   15. mar 2016 eller en gammel 106.. den kan nemt gejles

• #16   15. mar 2016 Alm. Brand. Har en smutvej. Bilen skal stå i en forældres navn, og forsikres som "ung føre bil" eller sådan noget ? Det er meget billigere end hvis den skal forsikres i dit navn og du tjener stadig ancinitet når du køre i bilen..

• #17   15. mar 2016 Hvis du er medlem af en fagforening eller lign. kan der være rabatter at hente. Jeg fik eks. rimelige priser gennem IDA (ingeniørforeningen) da jeg var studerende.

• #18   16. mar 2016 det kan betale sig at bruge forældre finten, men stå som bruger af bilen.
    brugeren har så en meget høj selv risiko og optjener ikke anciennitet.
    Køb en 45 knallert og hav den i eget navn ved siden af, det er godt nok 800 ekstra om året, men det gir fortjeneste om 3-4 år, når du ikke bor hjemme mere

• #19   16. mar 2016 45 Knallert-finten døde da for flere år siden så vidt jeg ved.. Den regnede de relativt hurtigt ud..

Og det med at stå som Primær bruger sparer man ikke mange penge på i 2016 mere. Prisen er efter brugeren - ikke ejeren. Ting der spiller ind når der skal spares er især postnummer og garage hvis vi taler kasko.

• #20   16. mar 2016 Racermave.

Han må så bare ikke kører i bilen hele tiden, for så skal han stå som bruger, og så er prisen en anden.

10Ung Fører
    Ung Fører er et tilvalgsprodukt og gælder, hvis det står i policen.
    Side 30 af 40
    For dette produkt gælder Bilforsikringens afsnit 1 (Fællesbestemmelser), medmindre det udtrykkeligt er
    fraveget i dette afsnit.
    10.1 Hvad er produktets formål?
    Med Ung Fører optjener forsikringstagerens* hjemmeboende børn anciennitet for skadefri kørsel, som
    barnet kan bruge, hvis det senere opretter en Bilforsikring i Alm. Brand.
    10.1.1 Anciennitet
    Der optjenes 1 års anciennitet for hvert forsikringsår, hvor barnet kører skadefrit. Hvis barnet i
    løbet af et forsikringsår er skyld i en skade, optjener barnet ingen anciennitet det pågældende år.
    I øvrigt gælder betingelsernes punkt 1.4.
    10.1.2 Selvrisiko
    Med Ung Fører skal du ikke betale den forhøjede selvrisiko*, se punkt 1.11.2, hvis føreren af
    bilen er dit hjemmeboende barn.
    10.2 Krav til Ung Fører
    For at barnet kan opnå fordelene ved Ung Fører, er det et krav, at barnet opfylder følgende betingelser:
    ? Er hjemmeboende.
    ? Står i policen.
    ? Har gyldigt kørekort.
    ? Ikke er fast bruger af bilen.
    ? Ikke har eller har haft egen bil.
    ? Ikke er nævnt på registreringsattesten, købskontrakten, billånet, panthaverdeklarationen eller
    tilsvarende.
    ? Bilen ikke er af typen ATV.

Flere selskaber har samme vilkår. Tryg og Tjenestemændenes, Gjensidig har også fået det.

• #21   16. mar 2016 Du har ikke brug for mange kræfter for at havde det sjovt.
    En Mini ONE og Mazda MX5 er nogle af dem der besviser at 80-120hk kan være meget sjovere end en båd som X5'er en der flå arme og ben af dig første gang den gå i stykker.

Audi A3 kan også være morsom. Selv uden turbo modellen har kørt en 1.6 101hk fra 2005 den lå godt på vejen og var kvik nok til at tulle af sted i trafikken

Forsikrings prisen kan variere meget.
    Min klassekammerater fik en supra mk3 turbo til 5500årligt med fri kilometer og kasko. ( hjalp nok en del at far var landmand og havde alt forsikret 1sted)
    Jeg skulle der imod smide 9500 for en 106 1.4xs i ansvar.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #22   16. mar 2016 Det kan ikke svare sig at lave forældre finten. Hvis du rent faktisk får brug for forsikringen er det ikke sikkert at den dækker alligevel. Køb en mindre bil med færre hk indtil du har noget anciennitet..
    Prøv evt. det her firma til at få en pris. Jeg har selv brugt dem til min egen bil. https://www.findforsikring.dk/billig-bilforsikring/

• #23   16. mar 2016 Find en uden afgift og så lease den igennem et leasingselskab. Så koster den ikke så meget da værdien af bilen ikke er så høj..

• #24   17. mar 2016 Ansvarsforsikring koster vel lige meget - leasing eller ej. Man forsikre jo ikke 2-300 HK for 8-10000 Kr. i ansvar som 18-årig - og slet ikke en BMW.

Kommentér på:
Forsikring

Annonce