{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hvad skal Audi koste? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har ikke shoppet audi før, så jeg spørger lige her.
Jeg er lidt heldigt ( tror jeg ) blevet tilbudt en Audi A6 Avant stationcar fra 2004. Velholdt, gået clear igennem alle syn og overholdt alle service. Kørt. 150.000
50.000.- Lyder det ikke som en rigtig god deal?
Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal Audi koste?
  • #1   17. mar 2016 Du skal komme med mange flere detaljer. Motor, udstyrpakker, kabine osv.

• #2   17. mar 2016 Hvilken motor?
    Hvilket udstyrsniveau?

Det er ret væsentligt.

• #3   17. mar 2016 Godt ord igen, jeg vender tilbage. smiley

• #4   17. mar 2016 Er prisen kun 50.000 kr?

Den er vel med Afgift og hvideplader?

• #5   17. mar 2016 Åhh ja, endnu en gættetråd smiley
    For det betyder jo intet, om det er en diesel,benzin 1.8T, 2.0, 2,4, 2,0TDI,2,5 TDI.

Og der er som regel ingen held i bilhandler, med sådanne biler. Hvis den er for billig i forhold til markedet, er der som regel en grund til det.
    Hvis det er 2.0 benzin, er den undermotoriseret af h til, hvis det er 2.4 V6 benzin, er der utallige skrækhistorier, med større olieforbrug, end benzinforbrug, og det siger ikke så lidt!

Den bedste benziner er klart 1.8T, men der er ikke så mange af dem, i forhold til den omtalte 2,4 desværre

#1 og #2, i var hurtigere end mig

Men held og lykke med det smiley

• #7   17. mar 2016 Den er på hvide plader, afgift betalt. Én ejer, kender ejeren, -det er familie. Den skal "bare" sælges. Sælgeren mangler ikke penge.
    Det er en 2.0 Benzin.
    Jep, som der bemærkes er den billig ift markedet. Jeg har aftalt at låne den en af dagene og får den tjekket hos en mekaniker.
    Skriver her, da der som regel er et par kloge hoveder iblandt;)
    Syntes bare det lød som en god deal. Men ja, tjekker lige op på kabine osv.

• #8   17. mar 2016 Det er en fin pris du har fået, hvis den er i orden er det et fint køb.

• #9   17. mar 2016 Ja, hvis den er som du beskriver, og oveni det, købes af familie, eller andre som du stoler på lyder det som en fin bil, men den er DYR i faste udgifter og benzin, bare lige du ved det på forhånd. Den koster 4.700kr om året, bare i grøn afgift, og kører ikke meget over 8-9 km i bykørsel. Det betyder ikke så meget, den første måned, men derefter går det sjove lidt af det, hvis du spørger mig, hvis man så fik en hurtig bil, men det gør man ikke.
    Men prisen lyder fin, hvis man skal have en billig sikker bil, til familie eller lign, til få kilometer om året.

Held og lykke med købet smiley

• #10   17. mar 2016 Tror heller ikke der er så mange problemer med en 2,0 N/a.

• #11   17. mar 2016 Mange tak, det er lige de svar jeg skulle bruge til mine overvejelser. I øvrigt er der fuld udstyrpakke, læderkabine, wunderbaum ( cedertræ ) samt alufælge.
    smiley

• #12   17. mar 2016 ......... Men forhåbentligt ikke Multitronic automatgear.

• #13   17. mar 2016 Er det helt skidt da?

• #14   17. mar 2016 Ja, du skal ihvertfald bede til at der ikke kommer problemer med den gearkasse, så koster det. Generelt skal man passe på med ældre luksusbiler med automatgear, på mange af dem koster de en jetjager at lave/skifte den. Manuelt gear, er altså alle dage, et lidt mere "sikkert" køb, og hvis den er med en gammel automatgear konstruktion, er den som regel også ENDNU dyrere i benzin!

Kommentér på:
Hvad skal Audi koste?

Annonce