{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmonterering af sæde i en peugeot 108, 5 dørs??
  • #1   18. mar 2016 Det korte svar: Nej.
    Det lange svar: der sidder airbag i sæderne. Når du fjerne sædet melder den om fejl på airbagen og derfor vil airbaglampen begynde at lyse. Du skal derfor have adgang til en tester når du så sætter sædet i igen kan du fjerne fejlen, men vil IKKE anbefalde du gør dette i en leasing bil, du kan risikere at ødelægge stikkene, da de er lidt sarte.. Jeg ville tage et telt med eller klemme mig godt sammen! smiley

• #2   18. mar 2016 Har prøvet at sove i den, resultat ømme knæ næste dage, og har dårlige knæ i forevejen. Telt er ikke en løsning, da jeg ikke føler mig sikker

• #3   18. mar 2016 Så er det jo at prøve, men som sagt så vil den melde fejl på airbag og du kan risikere at ødelægge stikkene eller ledningerne når du taget det fra hinanden. Men uanset hvad så skal du have adgang til en tester for at fjerne airbag fejlen når du sætter sædet i igen.

• #4   18. mar 2016 Tak for svar, så må der finde en anden løsning.
    Ved du så om man kan fjerne og monterede ryglænet på bagsædet??

• #5   18. mar 2016 Pas, det er jeg faktisk ikke klar over, men som udgangspunkt kan jeg ikke se noget problem med det.

• #6   18. mar 2016 Nu har jeg godt nok ikke en 108, men jeg har haft sæderne ude af min DS3 pga. rengøring, der meldte den ingen fejl bagefter.

Men du må da kunne finde bedre overnatningsløsninger end en bil i 4-5 måneder.

• #7   18. mar 2016 Find noget MOTEL ,shelter i skoven eller sov hos venner. Det andet er verdens mest uholdbare løsning. Man kan ikke sove i en bil, slet ikke i sådan en bil du nævner, så længe, så mange gange.

Hvorfor har du ikke en lejlighed og sove i?. Hvorfor ikke i weekenderne??????. Jeg har så mange spørgsmål fordi det du kommer med er så langt ude at ingen ville forstå det. Har man råd til og lease en bil. Så har man også råd til tag over hovedet. Fordi og lease en bil er IKKE gratis.

• #8   18. mar 2016 Så kan du heller ikke få et bad i wekenderne?. Springer man et bad over så stinker man af GNU... Hvorfor skulle det ikke gælde for dig?.

• #9   18. mar 2016 Har en lejlighed, det er når jeg ude til ridestævner og tag billeder så er det nemmere at sove på stedet

• #12   19. mar 2016 Nu havde jeg ikke råd til at lease et nummer større. Det er ikke meget beskyttelse ved et telt

• #14   19. mar 2016 Du kan få sådan en luft madras der er lavet til er bagsæde. Men vil stadig mene at det bliver højest ubehageligt i sådan en micro dyt. Så hellere sove på den bare jord uden telt eller andet. Må du trække trailer evt camplet?

• #15   19. mar 2016 Den har ikke krog, og tror nu ikke den kan trække noget.

Kommentér på:
Afmonterering af sæde i en peugeot 108, 5 dørs??

Annonce