{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

Dennis H
Dennis H
Tilmeldt:
7. aug 2013
Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31

Turbo diesel bil lyder som ambulance..! {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.. Har en ML 320 fra 2006

Den begyndte lige pludseligt at lyder som ambulance..!
Hva kan det være... Er det turbo der er røget..!
den trækker fint nok, eller er det intercooler eller utæt slange..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo diesel bil lyder som ambulance..!
  • #1   23. mar 2016 Hvordan siger en diesel, når den siger som en ambulance?? smiley

  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #2   23. mar 2016 Det hjælper at komme lidt ud i samfundet, så kan man høre begge dele på 1 DAG...! smiley

  • #3   23. mar 2016 Hyler den som en sirene? smiley Så går den op i niveau og ned igen, op, ned, op, ned osv? smiley

    Spøg til side. Prøv at læg en video op så vi kan høre.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.590
    #4   23. mar 2016 Jeg har hørt mange sjove forklaringer, men aldrig hørt at en diesel skulle lyde som en ambulance..
    Men man må gå ud fra at den siger og falder i lyd.. Men se at få det optaget, aner ikke hvad det er, men vil virkelig gerne høre det xD


  • #5   23. mar 2016 BG Piraten, det kommer vel an på hvilken af sirenerne ambulanceføreren tændte den dag? smiley Der er også en som har en mere "hæs" lyd xD

    Den lyder i hvert fald færdig den turbo, hvis den hyler som en sirene.


  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #6   23. mar 2016 lyder som om der køre en ambulance i nærheden af dig... men det følger efter dig.. Evt som i gamle dage hvor det kunne gå i radioen...
    Prøver lige sæbevand for at se om slanger er utætte.. ellers må jeg se om jeg kan nå at få mek.. til at kigge på det.. inden jeg skal i byen og have rødvin


  • #7   23. mar 2016 Den lyder syg den turbo, hvis den hyler og går op og ned i niveau som en ambulance.. Eller mener du en konstant hylelyd?

  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #8   23. mar 2016 ja stiger og falder.. følger omd når man køre

  • #9   23. mar 2016 Så det vil sige den hyler kun hvis du kører kængurukørsel og tager fart til og slipper gassen? Det lyder sgu meget fint, så kan du komme nemt igennem køen på vej hjem fra arbejde. Bare få et blåt blink på taget også.

    Ej.. Så ville jeg nok kalde det en konstant hylelyd så længe du giver gas. Det andet kan misforstås, for jeg forstod det som om den hylede og gik op og ned i niveau, hvis du kun gav gas, og ikke slækkede.


  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #10   23. mar 2016 det lyder dog ikke så voldsomt udenfor.. mest inde i kabinen..

  • #11   23. mar 2016 Er det ambulance techno der kører i radioen? smiley

  • #12   23. mar 2016 det er def turbo det kan evt være hvis der er kommet et lille fremmed legeme i turbo....men det er 100 def turbo desværre du ..michael

  • #13   23. mar 2016 hvis du bor i silkeborg området kan jeg godt lytte på den for dig hvis det er .....

  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    aug 2013

    Biler: 1 Emner: 18 Svar: 31
    #14   23. mar 2016 Ja turbo har spist pakning.. Så ny skovlhjul / turbo

  • #15   23. mar 2016 hvis du skal have ny turbo så skift for alt i verden begge dine udstødnings manifolde, det er dem der ødelægger turboen på den model, der kan ryge små metalstykker fra manifolden ind i turbo vingerne, blot et godt tip her fra smiley

  • #16   23. mar 2016 Sådan lyder en 20 år gammel VW Transporter også, i hvert fald den vi har på mit job.

Kommentér på:
Turbo diesel bil lyder som ambulance..!

Annonce