{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand mærker ved sidespejle???
  • #1   30. mar 2016 Du kan tørre din bil ordentligt efter bilvask smiley

  • #2   30. mar 2016 Det gøre jeg også, men mærken står der stadig

  • #4   30. mar 2016 polering, det burde kunne tage det hvis det sidder i klarlakken

  • Victor H
    Victor H Tilmeldt:
    mar 2016

    Svar: 1
    #5   30. mar 2016 Hej,

    Havde præcis samme problem med min ny Mazda - tænkte at det var skidt og gik væk i vask - men desværre ikke!

    Det er ir/rust som løber fra metallet inde i sidespejlet og det skal fjernes ASAP fremover..

    Jeg prøvede, dum som jeg var med wd40 + en svamp hvilket gav grimme ridser i den yderste lak..

    Den eneste måde jeg fik det fjernet på var ved at kontakte min lokale "bilklargører/bilkosmetologen" - han polerede det + voksede det væk for 200kr + kage... (uden regning) smiley

    Fremover gælder det bare om at fjerne det hurtigst muligt smiley

    Håber det hjælper dig.


  • #6   30. mar 2016 Jeg har en mazda 3 2015, har kun haft i 5 mdr. Hvordan kan det være rust????

  • #7   30. mar 2016 kan være der er aluminium indeni spejlet, som irre. aluminium irre hvidt, men ikke på samme måde som metal. det bliver en slags pulver istedet smiley

  • #8   30. mar 2016 Med en så ny bil, så er det bare til forhandleren og klage da det helt klaart er en garanti sag det der.

  • Ove R
    Ove R Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 17 Følgere: 16 Svar: 1
    #9   2. jul 2018 Har samme problem med en Årg 2015 og er lavet på værksted for 8 uger siden og efter 6 uger var det samme problem der igen og så på værksted igen og fik svaret at det måtte jeg lære at leve med og hvis ikke så måtte jeg komme til dem så skulle de nok polere det for mig ;-( Fandme ikke ok ;-(

  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #10   2. jul 2018 spejl er ikke tæt..

  • #11   2. jul 2018 Af med spejlet og få gjort rent og sørg for det er tæt når det sættes på.
    Måske kan man blot lige løfte kappen og rengøre.
    Sikkert en upopulær holdning men bilen ser ikke ret “kærlig vedligeholdt ud”. Det gør der kommer til sidde snavs i gummi lister, vindue listerne, samlinger som ved dit spejl.
    Hedder det blot vaskehal og Vikan børste ja så ender der ofte snavs og skidt steder der ikke hører til.


    Efter vask plejer jeg hænge noget under spejle til tage løbere, eller tørre efter lidt senere med lidt quick detailer.
    Der er sågar lavet smarte dimser af microfiber med magnet til lige sidde og tage dryp.

    For komme af med dem prøv tør dem over med noget quick detailer, lidt eddike i vand som tager kalk. Er det ikke nok så en gang poler creme på og forsegler + voks efterfølgende.


    profilbillede
Kommentér på:
Vand mærker ved sidespejle???

Annonce