{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Nissan 200sx S13 Benzinpumpe problem HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har en Nissan 200sx S13.
Som jeg lige havde fået til at køre fint, men den køre magert når jeg kommer over de 6000 omdrejninger, så jeg skiftede til større benzinpumpe fordi jeg troede det ville løse problemet. Men den sprang sikringen 2 gange, og så skiftede jeg den 3 gang og der sprang den ikke efter som jeg skruet den ned i benzin tryk.
Nu har jeg sat den anden pumpe på igen fordi der kunne den idetmindste køre.
- Men (NU) dør den bare når den bliver startet op.
Og kan kun lige holde den igang ved at tappe lidt på gassen.
Gir jeg for meget dør den.
Gir jeg ikke noget før den. ???????
Hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan 200sx S13 Benzinpumpe problem HJÆLP
  • #1   30. mar 2016 Er det bilen i din profil? Hvis det passer at den laver 300hk på 444cc dyser ville jeg nok tænke over dyserne i stedet for pumpen.
    Min s13 blev justeret ind på rullefelt sidste sommer, med næsten ens opsætning som dig, 444 CC dyser og større pumpe, de maxede ud ved 255hk på standard benzintryk. Så hvis din styring er justeret ind til 300hk på 444cc dyser vil jeg mene at din pumpe lever livet hårdt, det passer med at den mangler benz i høje omdr og at bilen kører dårligt når du sætter anden pumpe og mindre benzintryk på, det er din styring ikke justeret ind til...


  • #2   30. mar 2016 Men hvis jeg setter det hele tilbage til som det var da den kørte burde det jo bare virke?



  • #3   30. mar 2016 Fejlkoder?

  • #4   30. mar 2016 Der sider nistune box på. Ved ie lige hvordan man aflæser fejlkoder.

  • #5   30. mar 2016 Tager jeg ikke meget fejl kan du stadig aflæse det ved hjælp af blink fra styringen, en tester gennem OBD stikket, eller aflæse det gennem nistune stikket.

  • #6   30. mar 2016 Som Morten skriver burde du stadig kunne udlæse fejlkilder via blink på styringen. Søg på YouTube, der ligger videovejledning til det, det er meget simpelt... Det er lidt underligt at det ikke virker når du sætter det tilbage som det var, det kan jeg ik lige forklare. Måske der er noget andet som fejler...
    Jeg kan ikke huske om det er dig eller tidligere ejer jeg også har snakket med om den bil, men hvis jeg ikke tager fejl er nistune styringen på den ikke justeret ind på rullefelt, men er for-programmeret til bilen og opsætningen? Den bil har så vidt jeg husker brændt en styring af før, så blev nistune chippen flyttet over i ny styring... Det kan muligvis også have noget at sige....


  • #7   30. mar 2016 Du skal højest sansynlig på 5 AMP op i sikring til pumpen hvis du sætter en større i

Kommentér på:
Nissan 200sx S13 Benzinpumpe problem HJÆLP

Annonce