{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.590 visninger | Oprettet:

VW Touran 2.0 TDI - problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går med overvejelsen at købe en VW TVW Touran Cross 2.0 TDI/DSG. den er fra 2008 og har kørt 160.000 km.

Service er overholdt og den bliver leveret nysynet fra en forhandler.

Jeg har dog lade mig fortælle at toppakningen har det med at ryge i 2.0 TDI/DSG modellen.

Er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse med køb af sådan en lækker svend smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Touran 2.0 TDI - problemer
  • #1   30. mar 2016 Du skal være meget opmærksom på om det er en PD eller en CR motor. PD motoren har potentiale til at blive et meget dyrt bekendtskab, der er mange som får skiftet dyser, svinghjul, turbo og mange andre dyre komponenter.

• #2   30. mar 2016 Kig forbi vagcars.dk, der skal nok være mange fornuftige meninger om denne vogn.
    Personlig erfaring er at det er en solid kombination, hvis ellers den er fornuftigt vedligeholdt. Jeg køre selv en Touran med dette setup, og min har endda været optimeret de sidste 30000km uden nogen problemer. De ruster desværre, så dette skal du være obs på når du kigger på den.

• #3   30. mar 2016 Ja, mange af dem fik vidst nok repareret zinkopkog i undervognen på garantien. Hvis det ikke er lavet på den du har kig på, så skal du nok lige være ekstra grundig. Det er et stort arbejde, vognbunden skal strippes for gummihud, den skal sandblæses, behandles og der skal nyt gummihud på igen.

• #4   30. mar 2016 egr køler..

Kommentér på:
VW Touran 2.0 TDI - problemer

Annonce