608 visninger
|
Oprettet:
underligt spørgsmål ang salg af bil {{forumTopicSubject}}
hej jeg har som sagt min bil til salg og har hørt så meget om dem fra udlandet der vil købe biler og sender for mange penge.
her er så spørgsmålet jeg er blevet kontaktet på min mail af en der skriver engelsk ,han vil se billeder og have prisen i euro , men når man spørger ham hvor han har set min bil er til salg svare han uden om , tror i ikke det er en af dem der fusker???????????????????
men det kunne selvfølgelig også være rigtigt men er i tvilv
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.994
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 Biler: 7 Emner: 13 Svar: 1.121
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.994
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
Hvor meget fusk kan der være ved det?
Altså når du først har fået pengene, hvad fusk kan der så være ved det????
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 Biler: 7 Emner: 13 Svar: 1.121
jul 2006
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 48
De kontaker en sælger af bærbaren, udviser interesse og alt det der og vil altid gerne give en overpris da det NETOP lige er denne model de står og søger.
Anyways, der bliver mailet frem og tilbage og efter et par dage ligger en check på xxxx antal tusinde kroner i postkassen og gerne et par hundrede eller tusinde over det aftalte beløb. Dig ned i banken og sætte checken ind, herefter får du kontakt til ham og han beder dig overføre de overskydende penge og sende bærbaren.. pengene bliver overført og bærbaren sendt og alt er dejligt indtil efter en 1-3 måneder hvor banken har fået svar fra det bank institutit hvor checken er udskrevet fra.. at den er falsk/blank og så trækker de pengene tilbage fra din konto.
Og så står du tilbage med: Minus på xx fra de penge ekstra du overførte til ham, minus på xx fra de penge du fik fra ham som du brugte til en ny bærbar og ikke mindst uden nogen bærbar.
Skide fusket, men pænt mange der bliver taget ved næsen ved dette.
(Nogen vendte den så om og tog røven på en fusker, dette kan der læses mere om på denne side.. rigtig god grineren, desværre i pdf. http://www.p-p-p-powerbook.com/files/thepowerbook.pdf )
Men pas på, og husk på.. sælgeren kan jo godt være reel selvom han er fra udlandet, vi henter jo også biler i tyskland ik
apr 2003
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 55 Svar: 177
underligt spørgsmål ang salg af bil