{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

underligt spørgsmål ang salg af bil {{forumTopicSubject}}

hej jeg har som sagt min bil til salg og har hørt så meget om dem fra udlandet der vil købe biler og sender for mange penge.

her er så spørgsmålet jeg er blevet kontaktet på min mail af en der skriver engelsk ,han vil se billeder og have prisen i euro , men når man spørger ham hvor han har set min bil er til salg svare han uden om , tror i ikke det er en af dem der fusker???????????????????

men det kunne selvfølgelig også være rigtigt men er i tvilv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underligt spørgsmål ang salg af bil
  • #1   13. jul 2006 ok

• #2   13. jul 2006 og hvis han vil have den så kan han eller den der henter den betale kontant, ikke noget med han overfører for mange penge også ska du sende nogen tilbage, fordi han har en syg moster og bla bla ;o) tror desvære det er en fusker du har fat i der ;o(

• #3   13. jul 2006 ja jeg synes det er lidt underligt at der er en fra udlandet der vil købe en multifarvet bil istedet for en der er ens farvet men nu må vi se

• #4   13. jul 2006 Hvis de sender for mange penge kan man betale det beløb der er imellem tilbage.

Hvor meget fusk kan der være ved det?
    Altså når du først har fået pengene, hvad fusk kan der så være ved det????

• #5   13. jul 2006 det er somregelt en blank check de sender, og da den er på mange flere tusind en man havde tænkt sig at få for bilen, skynder man sig jo at sende penge tilbage til ham, da han jo har været så "venlig" at betale overpris for din bil, så stå du tilbage med en blank check og flere tusind minus på kontoen.

• Daniel W  J
    Daniel W J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 48
    #6   13. jul 2006 Kim P, det #0 omtaler forgår også ved handel af f.eks bærbare, og der er fremgangs måden sådan:

De kontaker en sælger af bærbaren, udviser interesse og alt det der og vil altid gerne give en overpris da det NETOP lige er denne model de står og søger.

Anyways, der bliver mailet frem og tilbage og efter et par dage ligger en check på xxxx antal tusinde kroner i postkassen og gerne et par hundrede eller tusinde over det aftalte beløb. Dig ned i banken og sætte checken ind, herefter får du kontakt til ham og han beder dig overføre de overskydende penge og sende bærbaren.. pengene bliver overført og bærbaren sendt og alt er dejligt indtil efter en 1-3 måneder hvor banken har fået svar fra det bank institutit hvor checken er udskrevet fra.. at den er falsk/blank og så trækker de pengene tilbage fra din konto.

Og så står du tilbage med: Minus på xx fra de penge ekstra du overførte til ham, minus på xx fra de penge du fik fra ham som du brugte til en ny bærbar og ikke mindst uden nogen bærbar.

Skide fusket, men pænt mange der bliver taget ved næsen ved dette.
    (Nogen vendte den så om og tog røven på en fusker, dette kan der læses mere om på denne side.. rigtig god grineren, desværre i pdf. http://www.p-p-p-powerbook.com/files/thepowerbook.pdf )

Men pas på, og husk på.. sælgeren kan jo godt være reel selvom han er fra udlandet, vi henter jo også biler i tyskland ik smiley

• #7   13. jul 2006 100 % fusk... Metoden er meget brugt i udlandet

Kommentér på:
underligt spørgsmål ang salg af bil

Annonce