{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Erfaringer fra vognmalere/automaterne søges {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Står i den situation at jeg er uddannet pædagog men ikke orker at arbejde som det længere.

Har stor passion for biler og bilpleje og overvejer at blive autolakerer. Søger derfor uddannede autolakerer/vognmalere som kan fortælle lidt om hvordan det er at arbejde som vognmaler i dagligdagen.
En ting er uddannelse noget andet er hvordan arbejdet er i virkeligheden.

Ser frem til at høre fra jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer fra vognmalere/automaterne søges
  • #1   1. apr 2016 hvis du vil spartle og slibe fra morgen til aften så det bare med og komme igang med og blive maler

• #2   1. apr 2016 Den har jeg godt hørt før men det er vel ikke det eneste man laver?

• #3   1. apr 2016 Selvfølgelig ikke, bilerne skal jo også sprøjtes og malingen blandes, det er bare forarbejdet der tager længst tid

• #4   1. apr 2016 det jo ikke alle de ansatte der kommer til og male der er jo nogle der kun står og sliber altid

• #5   1. apr 2016 Lad vær. Det er en luder branche lige i tiden. Hvor alle vil underbyde hinanden på priserne .. Det skal gå stærkere og stærkere og det skal være billiger og billiger.

Er sku fint tilfreds med jeg kom fra den branche igen

• #7   1. apr 2016 Men man bliver det jo fordi man gerne vil .
    Og hvis du er på et værksted hvor du må lave arbejde under bordet er der også lidt at spæde lønnen op med.
    Og det er jo et håndværk

Men det er ikke særlig godt for kroppen og ikke særlig sundt. Medmindre du har maske på fra morgen til aften

Det er da en fin vej at gå hvis du er vild med at klargøre biler...... Men bare ikke 100% nødvendig

• #9   1. apr 2016 Jeg har endnu ikke mødt 2 lykkelige autolakerer i nyere tid. Jeg har arbejdet flere steder hvor der også blev lakeret, og til fælles for de fleste af dem var at de hadede deres arbejde. De blev slidte, var trætte af at komme beskidt hjem og bare selve at det ofte var hårdt arbejde.

Den ene af dem tjente sågar rigtig gode penge og var rigtig dygtig, men selv det at kunne sætte sig ud i en nyere RS6´er efter arbejde kunne ikke få et smil på hans læber mere..

• #10   1. apr 2016 Mange tak for svar drenge smiley Beklager stavefejlen i overskriften.

Det giver lidt stof til eftertanke. Jeg havde godt hørt disse historier andre steder og lyder til at der er noget om det.

Det vigtigste for mig i et nyt arbejde er klart at jeg er glad for at gå på arbejde. Det har jeg ikke været de sidste 6 år som pædagog desværre.

Overvejer kraftigt at vælge erhvervsuddannelsen, er 37 år, der hedder Handelsuddannelsen og tage speciale i autobranchen. Jeg er efter sigende rigtig god til at snakke med folk og kan godt lide at sælge. Håber derefter at blive bilsælger. Jeg ved godt det også er en hård branche men har stor passion for det.

• #11   1. apr 2016 Det vigtigste er i hvert fald at du handler snarest.. Med din alder, med al respekt, så er du snart på et stadie hvor du ikke er spændende at ansætte mere. Med de unge der banker igennem systemerne nu til dags så står de oftest stærkere ved udvælgelse.

Derudover så er det igen et og alt med et netværk.. Det at kunne få en fod ind et godt sted betyder meget..

Kommentér på:
Erfaringer fra vognmalere/automaterne søges

Annonce