{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Erfaringer fra vognmalere/automaterne søges {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Står i den situation at jeg er uddannet pædagog men ikke orker at arbejde som det længere.

Har stor passion for biler og bilpleje og overvejer at blive autolakerer. Søger derfor uddannede autolakerer/vognmalere som kan fortælle lidt om hvordan det er at arbejde som vognmaler i dagligdagen.
En ting er uddannelse noget andet er hvordan arbejdet er i virkeligheden.

Ser frem til at høre fra jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer fra vognmalere/automaterne søges
  • #1   1. apr 2016 hvis du vil spartle og slibe fra morgen til aften så det bare med og komme igang med og blive maler

• #2   1. apr 2016 Den har jeg godt hørt før men det er vel ikke det eneste man laver?

• #3   1. apr 2016 Selvfølgelig ikke, bilerne skal jo også sprøjtes og malingen blandes, det er bare forarbejdet der tager længst tid

• #4   1. apr 2016 det jo ikke alle de ansatte der kommer til og male der er jo nogle der kun står og sliber altid

• #5   1. apr 2016 Lad vær. Det er en luder branche lige i tiden. Hvor alle vil underbyde hinanden på priserne .. Det skal gå stærkere og stærkere og det skal være billiger og billiger.

Er sku fint tilfreds med jeg kom fra den branche igen

• #7   1. apr 2016 Men man bliver det jo fordi man gerne vil .