{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

lidt hjælp til lakering af bagkofanger.. {{forumTopicSubject}}

imorgen skal jeg laker min bagkofanger. har i nogle forslag til det?
som grunder har jeg købt motip primer filler: http://www.billigbilpleje.dk/garagen/product/motip-primer-filler-trae-metal-alu-1241/
original lak (spraydåse) med bilens farvekode og motip klar lak.

der var små buler og ridser som er spartlet og slibet. er det så bare slibe igen. grunde tyndt lag hver 5 minutter ind til kofangeren er dækket. vand slibe grunderen med korn 600 og 1000 efter ind til man har fået en glat overflade. også lakere man? hvordan gør i med lakering, er det også ligesom at grunde, spray tyndt lag hver 5 minutter ind til den er dækket helt? og klarlak til sidst. kunne være fedt hvis i havde en fin guide smiley

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt hjælp til lakering af bagkofanger..
  • #2   1. apr 2016 altså hvis jeg skal sige sådan , jeg havde spartlet og grundet den sidste sommer, men jeg orkede ikke at laker smiley kan se grunderen er ved at går af lidt, derfor trænger den til en tur igen.
    jeg har ca halvanden dåse primer filler og klarlak. og ca. 2 dåse lak. jeg har købt den almindelig klarlak, er det så skidt? smiley for jeg havde nemlig tænkt at polere hele bilen efter..

har købt mine lak fra: www.efarvehandel.dk butikken ligger her i århus, så det gør sku slet ikke noget hvis jeg kommer til at mangle en dåse, kan hurtig tage der over og købe en

- anbefaler du vandslibning eller tør slibning nok?

• #3   2. apr 2016 Hvor lang tid er ventetiden når man har lakeret bilen og skal give klarlak? Kan man give det efter 5 min eller skal man vente flere timer?

• #4   2. apr 2016 Så er den lakeret..

profilbillede
Kommentér på:
lidt hjælp til lakering af bagkofanger..

Annonce