{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

307 hdi {{forumTopicSubject}}

Hej, har en peugeot 307 2,0 hdi 110 hk årg 2003 med partikelfilter, har lidt forskellige problemer med den, har lige fyldt additiv på det og den bliver ved med at skrive at additiv standen er minimum og vi kan ikke komme i kontakt med den med testerne og fortælle hvor meget vi har fyldt på osv og så melder den tit antipolution fejl og kan ikke trække og går ofte i nød program, kan man ikke slå alt det partikelfilter, vacum lort fra, altså elektronisk og også det med det additiv lort, håber i har nogle gode ider


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  307 hdi
  • #2   3. apr 2016 Texas

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #3   3. apr 2016 Hvis du er fra Aalborg området, så skal jeg da gerne gøre et forsøg
    Da jeg aldrig har haft problemer på Peugeot 307 og Citroen C5, som kina klonen har lidt problemer med


  • #5   3. apr 2016 Til jer begge 2, jeg bor i noget der heder møldrup, lidt nord for Hobro, men er tit hos min kæreste i Fjerritslev og det er jo ikke så langt til Ålborg eller omkring Ålborg, er også lige glad for at kører efter det, for vil bare gerne have det væk, hvad tager i hver i sær for det?

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #6   3. apr 2016 Jeg plejer at sige gratis men bidrag modtages dog også

  • #8   3. apr 2016 Så prøver jeg tager jeg Daniel først og så hører du nærmere hvis det ikke virker og selvfølgelig vil jeg gerne give lidt for det, ingen probleme?? kan jeg få begge jeres nummer?

Kommentér på:
307 hdi

Annonce