{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Mikkel Moss C
Mikkel Moss C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Opel Astra Sports Tourer {{forumTopicSubject}}

Andre en mig som skal en tur ud til sin lokale Opel forhandler og kigge på den nye Astra som kommer her D. 16/17 April.

Kunne rigtig godt tænke mig at høre forskellige meninger om den.

Kærsten og jeg er på udkig efter en rummelig familiebil som ikke er en kæmpe container på hjul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Astra Sports Tourer
  • #1   5. apr 2016 Jeg skal derud! Den gamle vil købe en Astra, ikke st. car. Den tid er forbi - vi er fløjet fra reden for længst.

Men det kunne da være sjovt at se den og prøve den. Den ser meget lækker ud. Opel er kommet god med her de sidste par år.

• #2   5. apr 2016 Den er sindsyg fed smiley

Men i er jo nød til at prøve den, så i kan få et indtryk af hvordan den er at køre i smiley

• #3   5. apr 2016 Er imponeret over Astraen (hatchback). Kører fantastisk. Meget lækker bil. Og så de Matrix LED lygter er jo formidable. Der kørte en bag mig på motorvejen forleden. De skifter om på millisekunder og blænder overhoved ikke. Jeg kunne se hans lange lys uden om min bil, uden han blændede. Når der kom en modkørende kunne man se LED-enhederne skifte om, hvorefter de så blændede op når han havde passeret.

• #4   5. apr 2016 Vi var ude for at prøve hatchbacken i sidste weekend og jeg må sige den Ford Focus st car som jeg ellers var meget stedfast på vi skulle have fik lidt røvfuld.. Den er virkelig lækker indvendig og så må man sige at standard listen er lækre i oplen. og så synes jeg den var nemmere at køre/kørte bedre.

• Martin c
    Martin c Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   27. apr 2016 Vi har lige prøvet den idag. Utrolig komfortabel og lækker indvendig. Og gode køre egenskaber med masser af udstyr. Generelt bare en super lækker bil. Vi var millimeter fra at lease en renault clio sport tourer..har nu bestilt astra st i stedet. Den reelle prisforskel pr. mdr. er ca. 350 kr pr. mdr. For de penge får man så dobbelt så meget bil. (Skal lige siges det vores forskel baseret på billigere forsikring, afgift og forskel i tilbud på byttebil)

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   18. aug 2016 Er der nogle der har en indikation af hvor langt 1.0 105hk moteren kører på literen i praksis ca.?

Både hatchbacken og sports touren.

Kommentér på:
Opel Astra Sports Tourer

Annonce