24.636 visninger
|
Oprettet:
Se sine registrerede køretøjer på skats hjemmeside? {{forumTopicSubject}}
Hvor helt præcist går man ind på Skat for at se hvilke køretøjer der er registreret i ens navn?
Ja jeg ved godt man skal logge ind men hvor når man har logget ind går man præcist hen og ser det?
Er egentlig bare nysgerrig om en bil jeg har solgt er blevet omregistreret og ja jeg ved godt jeg kan afmelde den efter 3 uger..
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Motorregister Administration Vis borger/virksomheds oplysninger og så historiske køretøjer
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 111 Svar: 2.320
Tast pladen og se efter afgifter. Så kan du de om den har haft en refusion her efter du har solgt den. Hvis ikke, så er den ikke omreg.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.527
Du kan også slå bilens nr plade op på skats egen side og på første fane se under "registreringsforhold" hvor der vil stå dato for seneste ændring, altså hvornår den sidst er blevet omregistreret, det burde være her det hurtigst bliver opdateret
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 87 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 2.203
Du kan bare se om der har været lavet en ændring. Hvis seneste ændring er for fx et år siden, så er den ikke omregistreres
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
nrpla.de
nummerplade.net
osv.???
Nu er det jo ligegyldigt, om der i givet fald er 1-2 dages forsinkelse, men er der 2-3 ugers forsinkelse, så kan det vel godt være relevant, sådan som her???
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 28 Emner: 134 Svar: 426
Se sine registrerede køretøjer på skats hjemmeside?