{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.921 visninger | Oprettet:

billigste varmepistol til.. {{forumTopicSubject}}

Fandt lige den her varmepistol. Jeg skal ikke bruge den til en skid udover sætte folie på baglygter. Så derfor vil jeg ikke smide masser penge til en god varmepistol. Tror i den er fin nok til arbejdet? Jeg kender ikke til varmepistoler, da det er første gang jeg skal prøve at sætte folie smiley

https://www.bilka.dk/have/vaerktoej-og-vaerksted/vaerktoej/elektrisk-vaerktoej/powercraft-varmepistol/p/100094498

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billigste varmepistol til..
  • #2   9. apr 2016 Bøden er vist 1000 kr og ingen syn? Hvis reglerne er ikke lavet om
    Læs #21: http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1207728-moerktoning_af_baglygter skal heller ikke være HELT mørkt, jeg har købt lyst folie. Så håber jeg da ikke politiet vil sige noget til det.

- men ellers ja tænkte også måske det var noget lort til den pris.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   9. apr 2016 Syn er helt op til betjenten, jeg slap for indkaldelsen, men det er op til betjenten om han vil have den ind eller ej..
    Og få en med mundstykke, du har vidst ret langt til en biltema, ellers sælger de en billigt med hele lortet.. Det er sådan en jeg har brugt et par gange.. Men den du starter ud med, den skulle nok kunne klare det smiley En alm hårtørre kan klare det jo

• #5   9. apr 2016 #3 takker, den fra biltema bestiller jeg bare så smiley og fuck den betjent der stopper mig. der er andre som køre mere fuckt op og aldrig bliver stoppet og hvis de stopper mig pga mine mørktonet baglygter .. men som sagt har købt lyst folie, og ikke helt mørk tonet, så håber jeg de ikke lægger så meget mærke til det

#4 der findes også 2000w, kan ikke se noget voldsomt?

• Bjerggaards

#6   9. apr 2016 Kan man bestille på biltema nu?
    Troede kun de havde afhentning i deres butikker.. Lidt surt for dem der ikke bor tæt på en, ligegyldigt for os andre.. Som snart får endnu en butik tæt på (Y)
    2 stk inden for en radius af 25km fra bopælen.. Ikke skod smiley

• #7   9. apr 2016 #6 whaat? kan man ikke bestille fra biltema? troede sku da man kunne hehe, jeg har aldrig prøvet. det er latterligt :S
    jamen så køber jeg bare den her: http://www.harald-nyborg.dk/p11318/mitsutomo-varmepistol-2000w

- LIIGE EN TING. må man heller ikke tone tågelygterne så? smiley

• Bjerggaards

#8   9. apr 2016 Mener ikke at man kan, men igen, har ikke prøvet da jeg bor så tæt på en butik, så kan ikke betale sig at vente en dag eller 2 på at tingene kommer frem smiley
    Og om du vælger en på 1500 eller 2000watt gør ikke den store forskel, tvivler på at du kommer til at bruge alt ydelsen smiley
    Da jeg smed på mine forlygter, der stod min kun på trin 1 ud af 3, ellers var det alt for varmt at arbejde med

• #9   9. apr 2016 ja du er så heldig smiley desværre har vi ikke biltema i århus og den tætteste ligger vist i horsens . køber bare den fra harald smiley den er nok lige så god.
    - mine forlygter skinner så lækkert udover ridserne derfor vil jeg ikke tone dem smiley

• Bjerggaards

#10   9. apr 2016 Du må bare i gang med at slibe dine forlygter, så de ikke er ridsede så smiley
    Der er vidst en god del guide om det herinde.

Og om jeg er heldig eller ej ved jeg ikke, som om det er dyrt hver gang man er dernede efter en lille ting til 10kr smiley

• #11   9. apr 2016 - haha sådan har jeg det også når jeg skal besøge thansen smiley dog heldigvis låner jeg et medlemskort fra en til thansen så man få lige 30% til reservedele.

- jeg har hørt man kan vandslibe lygterne, men der sidder vist noget beskyttelsespis på lygterne, og hvis man sliber så ødelægger men denne beskyttelse også? jeg tror det var noget med uv beskyttelse? kan ikke lige huske

• #12   9. apr 2016 spørger måske dumt.....men hvordan fae kunne min gamle volvo blive synet uden anmærkning med sort tonede baglygter jeg havde sprayet med en toner spray fra thansen?

• #13   9. apr 2016 Du var virkelig heldig så hehe

• Bjerggaards

#14   9. apr 2016 Synsmanden kontrollerede ikke bilen helt efter + toningen var lavet pænt..
    Det er langt fra alle synsmænd som ser alt smiley

• #15   9. apr 2016 Nogen gør smiley min fars bil var tonet ruder foran og fik syn alligevel. Men næste gang, fik synsmanden solfilmen af. Så det er ikke altid man er så heldig

• #16   11. apr 2016 Så er man klar til folie arbejde. Venter på postmanden kommer med lygtefolie til mig smiley det bliver spændende at prøve

profilbillede
  • #18   11. apr 2016 Tommy A: Jeg har bestilt folien fra Ebay/England
    http://www.ebay.com/itm/162029921310 (medium smoke) forventet leveringstiden er Apr 11, 2016 - Apr 14, 2016 . Jeg har den nok i morgen. Så det bliver ikke lige i dag med billedet smiley

Jeg har også bestilt sådan en kit både til lygter og solfilm: http://www.ebay.com/itm/301874846845 jeg mangler lige solfilm på min bagrude smiley jeg skal måske og lave noget carbon på bilens tag, det finder jeg ud af med tiden smiley

- Jeg sætter folie på den ene baglygte og tager et billede, så kan du/i se forskellen mellem med folie og uden folie smiley

• #20   16. apr 2016 har åbnet for min postkasse og idioten har presset folien i postkassen så var folien desværre taget skade :S heldigvis vil sælgeren sende en ny på hans regning. den var slet ikke pakket godt ind, kun i noget plastik pose agtig, noget lort. endnu en ventetid..

• #22   16. apr 2016 Ku bare se det stod dhl osv, har ikke tjekket ordentligt. Og som jeg ved så ringer dhl døren og levere pakken personligt? Jeg var hjemme der faktisk

• Bjerggaards

#23   16. apr 2016 DHL pakker kommer både med deres vogne, men ret mange pakker bliver leveret med Postlort, mener postdk.. De er skide ligeglade, de skal bare af med brevet!

Men hellere det, end den latterlige TNT mand der kom her, og stod i min indgang uden at have banket på eller på andre måder gjort opmærksom på sig selv! Han skal kun være glad for at jeg ikke har nogen store hunde, for så havde den satme blevet mæt den dag!

• #24   16. apr 2016 jeg har også en gang oplevet at postdanmark havde bare ringet døren og da jeg åbnede døren stod min pakke der og postmanden gik??? tænkte bare hvad fuck sker der . jeg bor i lejlighed, og hvis jeg ikke var hjemme så kunne en af naboerne eller andre tage pakken..

• #26   16. apr 2016 Det er noget idiotisk. Men hvem har så ansvaret, hvis de bare efterlader en pakke foran døren og den så bliver væk?

• #28   16. apr 2016 det med postnord har jeg godt set, da jeg bruger deres track & trace så plejer der står postnord på postdanmarks hjemmeside.
    - jeg har også oplevet at postdanmark kommer med små breve til mig, selvom de kan smides i postkassen. nogen gang få jeg 2 pakker på en gang, og han henter så den ene og smider den anden i postkassen smiley bliver virkelig irriteret over det, tænker bare hvorfor den idiot ikke henter begge mine breve med til døren??

• #29   16. apr 2016 #28
    det kan være den ene er kommet med pakkeposten og den anden med postbuddet og derfor er havnet hvert sit sted smiley

Kommentér på:
billigste varmepistol til..

Annonce