{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikring springer!
  • #2   10. apr 2016 Prøv at stik tungen ud af munden og hold en finger på instrumentbordet så holder den op.

  • #3   10. apr 2016 som kim siger, så er isoleringen væk et sted, det kan også være, at der vand i lortet.

  • #4   10. apr 2016 Er der træk på bilen ? Tit er det i anhængerstikket der kan opstå overgang..

  • #5   11. apr 2016 til fejlsøgning

    tage en 55watts. pære og monter 2 ledninger på,
    så sætter du pæren ind i stedet for sikring,

    hvis og så længer der er kortslutning
    så lyser pæren,

    og så kan du fejlsøge,
    evt pil pæren fra først

    så stikket på lygten, osv.

    når fejlen er væk
    slukker pæren

    men bruge ikke denne medtode forlænge af gangen
    da pæren og ledninger bliver lidt varme

    og til slut
    har du monteret noget i bilen
    hvor du har kunne skruet noget i en ledning


  • #6   11. apr 2016 Kan også være en pære der er sprunget.
    På min fabia var det pæren der kortsluttede sikringen.


  • #7   11. apr 2016 Tak for svarene. må jo prøve mig lidt frem, efter jeg smækkede bagklappen hårdt nogle gange, så sprang sikringen HVER gsng jeg satte tæbding på. Før kunne der gå op til 7-14 dage før den sprang?

  • #8   11. apr 2016 Er der trukket ledninger til lys igennem bagklappen ? f.eks til nummerpladepærer eller hvis dine baglygter sidder på bagklappen ? Så kan det være i gennemføringen at ledningerne er knækket.

    #5 Kan en 21 watt pære ikke gøre samme trick ? Det har jeg da prøvet smiley


  • #9   18. apr 2016 JEG HAR FUNDET FEJLEN!!

    Der sidder et bundt ledning i hver side af bagklappen, det ene bundt var helt smadret og klippet i og hvad ved jeg. Så hver gang jeg klappede bagklappen i så sprang sikringen fordi en af de åbne ledninger ramte stel, men iso tape kunne gøre det smiley


  • #10   18. apr 2016 godt du fandt fejlen, men få det nu lavet rigtigt så det ikke kun er en halv løsning smiley

  • #11   22. apr 2016 ja har jeg også tænlt mig. nu skal jeg bare have fundet et nyt stik til bagklappen smiley

Kommentér på:
Sikring springer!

Annonce