{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Corolla e11 vs Golf iv {{forumTopicSubject}}

Hej, ved at spørgsmålet måske er gentaget en del gange i det her forum, men tager den lige igen :). Er lidt i tvivl om hvilken bil jeg skal vælge, en corolla g6r 1.6 eller en golf iv 1.8 125.. Corollaen har kørt 246000 og Golfen har kørt de 268000, de begge er ejet af mekanikere. Er sikker på en corollas motor holder bedre, men hvilken bil kører bedst af de to? Hvor mange km kan de to motorer typisk klare at køre før de kradser af? Hvordan er komforten i længden i disse biler iforhold til hinanden? Er Corollaen rummelig nok til at 4 personer kan sidde komfortabelt? Hvordan er 1.8 125 hk motoren i Golfen? Er der en anden motor som er bedre til den bil? I må meget gerne komme med personlig erfaring. Skal ud og prøve begge biler næste uge, så i må også gerne fortælle hvad man skal tjekke når man er ude at se på bilerne, udover rust div. steder. Håber i kan hjælpe lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corolla e11 vs Golf iv
  • #1   11. apr 2016 Corollaen ska bar ha olie.. Så køre den li så længe bilen lever smiley der ka godt sidde i i den.. Den er jo lavet til
    5 smiley men er det lidt højere personer vi snakker om ka det godt blive lidt småt med pladsen smiley

Golfen.. 1.8 motoren er noget af det bedste vw har skudt ud af fabrikken.. Men uden turboen skulle den være lidt tørstig smiley komfort messigt: den er jo magen til min leon og der er masser af plads til 4 mennesker.. Jeg er selv 187 så sædet ska lidt tilbage smiley

Du skriver intet om prisen.. Ska der tit 4 med ville jeg nok ta golfen.. Men er det ofte kun dig og måske fruen valgte jeg nok corollaen..

Kommer lidt an på dine behov

• #2   11. apr 2016 Jeg må også slå et slag for Golfen. Har haft sådan en i godt 4år og det er en lækker vogn. Fin plads til 4 voksne mennesker og god førerplads (er selv 193cm høj). Motoren er kvik og omdrejningsvillig... Og noget der holder;)

• #3   11. apr 2016 Jeg ville tage Toyota'en, ingen tvivl smiley

• #4   11. apr 2016 Havde også taget toyotaen

• #5   11. apr 2016 Hvis du vil have en pålidelig og driftsikker bil, skal du vælge corollaen

• #6   11. apr 2016 Må indrømme jeg også er lidt varmere på golfen, da jeg føler det er lidt mere bil for pengene, så tror sku vi har en vinder smiley . Mht. Golfen, er der stor forskel på 1.8 vs 1.8T? Tager man den med turbo, hvordan tjekker man så om turboen den fejler noget? Hvor mange km plejer turboen at holde til før den skal skiftes? Hvilke omkostninger og hvor meget bruger i på jeres Golf om måneden? I må meget gerne nævne jeres motor også smiley Prisen på golfen er 15000, og den har som sagt kørt 268000, hvad kan jeg regne med af omkostninger? smiley

• #7   11. apr 2016 Med en bil til 15kg er det umuligt at sige noget om omkostningerne, det er en gammel bil, og gamle biler har en tendens til at gå i stykker.

Kommentér på:
Corolla e11 vs Golf iv

Annonce