{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Reparation i polen {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at smide bilen til polen, for at give den en ordentlig omgang. Lakering, læder, ny motor+gearkasse osv...
I den forbindelse ville jeg lige høre hvad folk har af erfaringer med det. Af firmaer der formidler kontakt til polske værksteder har jeg fundet et par stykker, men det virker som om at det er samme firma med forskellige navne...men hvad ved jeg?
Umiddelbart har jeg kigget på polkontakt/rainer og daxpo, begge med kontakt til værksteder i Stettin, hvilket iøvrigt er den eneste by de forskellige mellemmænd har værkstedskontakter i...
Man kan lade disse firmaer sørge for transport af ens bil, men i så fald skal den originale reg. attest bæres af bilens fører, hvilket jeg jo ikke er meget for, men samtidig har jeg heller ikke mulighed for at køre selv...man skriver selvfølgelig en kontrakt, men holder denne rent juridisk hvis bilen forsvinder i mængden??

Jeg håber at høre fra nogen som har prøvet enten på den måde eller anden?
Alle erfaringer, gode som dårlige, er velkomne smiley

tak tak
Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reparation i polen
  • #2   15. jul 2006 Jeg har søgt i forum, men ikke fået nogen konkrete erfaringer ud af det...der er mest henvisninger til de firmaer der formidler kontakten og så et par billeder af biler der har været en tur i polen.
    Mht transporten, så mente jeg også de danske firmaer, som formidler kontakten...jeg tror ikke de polske værksteder har mulighed for at sørge for transporten af ens bil...men er papirarbejdet i orden? De får jo reg. attest og forsikringspapir på den, så den kontrakt man skriver med det danske firma, skal bare være 110% i orden, i tilfælde af at der sker noget...selvom firmaerne er til at stole på, kan bilen blive stjålet med reg. attest i handskerummet, undervejs...Hvad gør man så?
    Derfor ville jeg gerne høre fra nogen der havde nogen konkrete erfaringer med det...:-)

    Kasper


  • #3   15. jul 2006 Jeg kender en der gør i at sende bilen ned til rep. han har gang i en forretning med det.. Det skulle være helt fint, og penge at spare smiley

  • #4   15. jul 2006 Jeg tvivler ikke på at arbejdet de udfører er i orden og at der er penge at spare, men jeg ville gerne høre fra nogen uafhængige referencer, da firmaernes referencer højst sandsynligt kun inkluderer de positive.
    Michael W >> Har din ven en hjemmeside eller anden info? Det ville jo ikke skade at få et tilbud fra flere firmaer smiley

    Kasper


  • #5   15. jul 2006 Kasper O:
    ronnyengstroem@hotmail.com
    Det er den eneste jeg har til ham, men hører ham lige når han er online igen smiley


  • #6   15. jul 2006 Ham med hyundai'en...er han at finde her på bilgalleri ?

    Michael W >> Det lyder godt, jeg checker bare tråden her løbende smiley


Kommentér på:
Reparation i polen

Annonce