{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæk montering ved thansen
  • #1   17. apr 2016 Ingen problemer her fra.
    Jeg bruge dem gerne hvis jeg ikke selv har tid.


  • #2   17. apr 2016 De monterede mine 165/50 på 7" bred fælg, det havde de ret godt styr på

  • #3   17. apr 2016 godt at høre, kan nemlig spare en lille tusse ved at købe dæk m. montering ved dem, så det er jo også værd at tage med smiley
    tak for jeres svar


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #4   17. apr 2016 Esbjerg afdelingen monterede dæk på mine barracuda t6 fælge, de kom tilbage uden skrammer, så heller ingen kritik herfra... smiley

  • #5   17. apr 2016 De har lige i thansen i Odense m Mont 225/35r18 på mine fælge som er 8.5. Og det var bare 100% i orden

  • #6   17. apr 2016 Hvad tager thansen for montering hvis man køber dæk hos dem? Dæk af fra fælge og på med nye dæk

  • #7   17. apr 2016 Helt fin fik købt os et konti... dæk for 800 og 100 for at få det på fælg

  • #8   17. apr 2016 Det vil sige 400 kr for 4 styk? hvis de vil af med gamle dæk fra fælge og sætte de nye på?

  • #9   17. apr 2016 Kan ikke sige men ja, ellers så spørg dem ad ?

  • #10   17. apr 2016 Jeg har købt nogle konti dæk til min bil i 205/55/16 hvor de monteret osv. Og der er intet at klage over. Overhoved er rigtig godt tilfreds smiley

  • #11   17. apr 2016 De er ringe til at afbalancere og deres dæk bliver slidt og skæve i løbet af 8-12 mdr så er det byt til nyt

    Har selv fået skiftet på 3 forskellige biler derude og gør det aldrig igen

    Gå på dækonline og bestil hjem og køb et godt dæk og få en ordentlig dækbutik til at skifte dem
    Goddag


  • #12   17. apr 2016 jeg har også været godt tilfreds. Men hold dig til kvalitets dæk så burde der ikke være problemer. det er jo ikke raket videnskab at montere og afbalancer dæk.

  • #13   17. apr 2016 Jeg har udelukkende dårlige erfaringer med dækmontering hos TH.
    Har haft en sag kørende med dem, hvor de lavede dybe ridser i nogle 19"-fælge, da jeg skulle have monteret nogle Conti-dæk.


  • #14   17. apr 2016 Hvad jeg kan se, så er de da overhovedet ikke billigere end så mange andre?
    Man kan da købe Conti på dækoutlet billigere end thansen??

    Hvordan fan kan man spare en tusse ved at bruge dem???


  • #15   18. apr 2016 Har heller ikke noget at kommenterer. Fik monteret 4 conti vinterdæk på alufælge... Havde to colaer med til drengene og spurgte pænt om de gad gå extra op i afbalanceringen og om nødvendigt dreje dækket i forhold til fælg for at undgå for mange klodser. Det virkede og den unge mand gik sku op i sit arbejde...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #16   18. apr 2016 438
    Man kan sikkert godt spare en tus ved at købe og få monteret hos dem, end fx euromaster og hvad der ellers findes af overvurderede dækcentre smiley
    Men det er ikke billigere end at købe dækkene over nettet, og køre forbi de fleste lokale mekanikere nej..

    Jeg har også selv fået monteret 155 på 8,5" fælge hos dem, ingen problemer, de sagde dog at de næppe gad montere så smalle dæk igen på en 8,5"


  • #17   18. apr 2016 Dennis p
    Hvordan kan et dårligt afbalanceret dæk give skævt slid på dækket smiley
    Det nok nærmere folk's biler den er galt med.
    En skamsænket vogn kan være umulig at få ind for tolerencerne for sporingen og for hård kørsel kan slide dækkene skævt hvis hygger sig i sving med høj hastighed.

    Afbalanceringen kan være en luder. Har stået med et hjul der ikke ville i balance uanset hvormeget jeg gav den blev den ved med at være ude af balance.
    Hvis det er de 16årige gutter der stå og gør det kan de nemt ødelægge maskinen eller glemme at plotte alle mål ind og så kan de være ude af balance


  • #18   18. apr 2016 Afvalanceringen og sporingen er da tit årsagen til skæve og slidte dæk ??

    Jeg har været inde 3 gange af de gange jeg har fået dæk på for at få dem afbalanceret på ny..

    De biler her er 3 små , golf, Seat, Passat og det burde dækkene sgu holde til. Vil 10 gange hellere bruge flere penge på et kanon godt dæk og gå en butik der udelukkende bruger deres tid på at skifte dem end thansen og deres medarbejdere ..

    Det er dårlig reklame og service


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #19   18. apr 2016 Afbalanceringen har intet med slid at gøre, kun hvor meget hjulet er ude af balance, som du vil kunne mærke i rattet smiley

    Sporingen er vinklerne på hjulet, som dæk og fælg ikke har noget at gøre med, og det koster dæk smiley


  • #20   18. apr 2016 Sporingen er vinklerne ja, men står de ikke rigtig slider du skævt på dit dæk og ja afbalanceret dæk er med til at mindske at dine dæk bliver skæve hvis din sporing heller ikke et rigtig !

    Hvis du ikke tror på mig , så smæk nye ikke afbalancerede dæk på din bil , kør vinteren over med 2,0-2,2 bar i og en måned inden varmen kommer og vi skifter til sommer så prøv at komme 2,5 i dine dæk. Den bliver elendig og køre i hopper og danser.

    Men nok om det
    Jeg taler kun ud fra egne erfaringer og måske har jeg været uheldig ??:) handler sågar heller ikke reservedele derude mere. Elendig butik.
    Jeg køber gode dæk og bruger det ekstra fordi jeg mener de holder dobbelt så lang tid !!

    Men hvad folk gør er deres egen sag smiley


  • #21   18. apr 2016 Og de nævnte biler kan være bøvlede at justere hvis de sænkede eller hvis de ikke er sporet ordebligt samt med lavt dækprofil 35-40 i profil kan gøre kassen så stiv at dækket ikke kan flexe nok og derfor kan den korrekt sporing godt være den forkerte til et bredt og lavt dæk.

    Det relativt logisk at forudse.
    På den viste tegning er det tydeligt at orginalen dækket har bedre mulighed for at træde med hele dækket end billede neden under da fælgen er bredere og dækket lavere, er muligheden for dækket kan træde med hele overfladen minimale


  • #22   18. apr 2016

    profilbillede
  • #23   18. apr 2016 Vi snakker bil i kategori standart

    Alt spiller ind for levetiden på dit dæk i sidste ende

    Bar,sporing,afbalancering, yder mere andre sliddele kan også gøre udfaldet
    Ved den perfekte sporing står dine dæk heller ikke lige men lidt ud til hver siden side alt efter model ..

    Hehe men jeg støtter ikke forslaget om thansen men hvis man skal spare og få det gjordt så er det fint nok. smiley


  • #24   18. apr 2016 Flot tegnet smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #26   18. apr 2016 Dennis
    Hvad vil du med dit sidste billede?

    Og også med den forklaring du prøvede.. Hvis ens bil har kørt med forkert dæktryk, og den så får det korrekte, eller omvendt, så vil dækket være slidt forkert, og det vil kunne mærkes ja smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #27   18. apr 2016 Dæktryk kan ikke have ret meget med skævslid at gøre i min verden. Det er sporing/4-hjulsudmåling og justering der afgør det.

  • #28   18. apr 2016 Ja Toe. Camber og Caster har alt at sige i hjulets geometri og hbordanndet påvirkes er forskellig fra model til model.

    Man kan opbleve at dækket slides uens på overfladen (spot vis) men det skyldes defekte dæmpere.


  • #29   18. apr 2016 Ej nu må det sgu stoppe

    Forkert sporing slider skævt på dæk

    Dæktryk der er forskellige i variere kan også gøre dine dæk skæve

    Hva så med kvalitet på et dæk? Det mener du er det samme selvom det er forskellige varianter og mærker ? smiley haha kom igen


  • #30   18. apr 2016 Jo dæktryk kan havde meget at sige. For højt dæktryk så slides dækket på midten og for lavt dæktryknslides siderne på ær ved lav profil så det omvendt ( den eneste del jeg ikke har forstået. )
    Men forkert load index kan også gøre slemme ting hvis dækket er bygget til 450kg men bliver belastet med 650kg så døkan der sket ting og sager man ikke ønsker.


  • #31   18. apr 2016 Dæktryk
    Sporing
    Det er altafgørende samt kvalitet på dine dæk
    Så vil give sø-poppel ret

    Dit dæktryk kan også lave ballade diskon


  • #32   18. apr 2016 Dækslid og kvalitet hænger sammen. Jo mere greb du har jo mere slides dækket. Og kvalitet af dækket har noget at sige omkring køre enskaber
    Ved forskellige vej og vejre typer.
    Men en conti er et conti så det lige meget om tjansen eller euromaster der sælger det.
    Alder på dækket kan variereog sækkestol alder har også noget at sige samt opbevaringsmetoder.
    Men om det et nangkang der slides skævt på en bil så vil det stadig slides skævt med samme størrelse dæk på samme fælg selvom det en conti.


  • #33   18. apr 2016 Der var en der havde et indlæg herinde hvor han fortæller om hans montering af dæk hos thansen hvor han snakkede om at han fandt ud af dækkene havde stået opbevaret i 5 år inden de blev sat på. Og nu havde han så meget bøvl med dem.

    Men for at vende tilbage til emnet så finder jeg det kun negativt at betale for en varer og man så efterfølgende skal have lavet det om:)

    Vi elsker jo allesammen at køre i en bil der rystet ved 80/130 kmt i rattet smiley heeh


  • #34   18. apr 2016 Jeg har lige fået monteret 3 stk continental dæk 215/35-18 i Holbæk uden nogle problemer eller ridser og jeg fik dækkene til samme pris som på nettet da de kører med pris garanti så viste dem bare hvor jeg havde set dem billigere og så fik jeg dem til den pris på nettet..
    Og grunden til at jeg kun sku have skiftet 3 er fordi jeg fik skiftet et i sommers som jeg fik lavet hos et lokalt værksted til den dobbelte pris samt et hak i fælgen smiley så kan helt klart anbefale Thansen.


  • #35   18. apr 2016 Har fået monteret der én gang, gør det aldrig igen selvom det er længe siden, købte et sæt nye dæk på fælge i 15", første gang jeg skulle hente dem havde de sat en forkert dæk dimension på, da de ikke lige havde flere i den størrelse jeg havde bestilt, anden gang havde de så ridset de nye fælge hele vejen rundt og da jeg klagede over at det næsten lignede nogen hjul der havde været på en kantsten sagde drengen ved kassen bare at så skulle jeg gå ud og se på hans golf for så kunne jeg se hvordan det så ud når man kørte på en kantsten. Det var i odense m (ved rosengårdcentret)
    lang historie kort, så afbestilte jeg hjulene igen efter lang ventetid og stadig uden hjul, men endte med at få de samme hjul i 17" istedet for 15" til samme pris, denne gang i den rigtige str og uden ridser..


Kommentér på:
dæk montering ved thansen

Annonce