{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Brugt momsfri varebil/pick-up til 40.000-50.000 kroner - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Min far og jeg skal bruge en momsfri varebil/pick-up, men jeg synes at det er lidt af en jungle. Det skal være en diesel, og den skal helst ikke have kørt over 200.000 km. Den skal have anhængertræk, og den skal helst være nedvejet så den er forholdsvis billig i grøn ejerafgift/misundelsesafgift. Mærket er faktisk lidt ligegyldigt, men vi gider ikke Hyundai, Kia, SsangYoung og biler i den dur. Har selv kigget lidt på en Touran, Toyota Hilux og Transporter T5. Kan læse mig til at Touran'en har mange problemer med rust, og også dyser, svinghjul og turbo hvis det er en PD motor. Hilux'en skulle være ekstremt driftsikker, men de har desværre kørt meget langt før de er nede vores prisklasse. Transporteren er vanvittigt dyr i misundelsesafgift, og mange af dem er også gamle håndværkerbiler. Vi havde en gammel T4 førhen, og den fejlede aldrig noget, men den rustede desværre væk. VI har også haft en Sharan, og det var noget forfærdeligt lort for at sige det pænt.

Har i nogle forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt momsfri varebil/pick-up til 40.000-50.000 kroner - hvilken?
Kommentér på:
Brugt momsfri varebil/pick-up til 40.000-50.000 kroner - hvilken?

Annonce