{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seat ibiza 1.9 tdi (2009)
  • #5   1. maj 2016 okay, er det også 1.9 du har ?? smiley

  • #7   1. maj 2016 Tommy A : Har det hjulpet meget? Har også en 1,4 tdi eco fra 2009, den syntes jeg der er temmelig støjsvag, men jeg kom så også fra en Citroën c1. smiley

    Hvis jeg kunne vælge motor om, havde jeg nok valgt 1,9 tdi, syntes den mangler lige en tand mere trækkraft trods den er chiptunet.
    Men du kan roligt købe den, det er en fin bil. Pænt design udvendigt, lidt kedeligt indvendig men okay i forhold til prisen for sådan en bil.
    Husk at tjekke service og rustkontrol.



  • #16   1. maj 2016 okay :-), tak for svar

  • #17   1. maj 2016 Tommy A : Det ser noget voldsomt ud med alt det lyddæmpning.
    Jeg jeg er også UTROLIG træt af den turbo, det burde være forbudt at sætte wastegate turbo på en så "ny" bil.
    Men man vender sig til det og kører med lidt højere omdrejninger når man skal accelerere, det er nok kun en god ting til partikkelfilter, egr osv.
    Men vil råde dig til at få din chiptunet, det er en hel anden bil iforhold til de kedelige 80 hk smiley
    Min fik 115 hk og 230 nm smiley


  • #19   2. maj 2016 Ja jeg havde også bekældningen af i fører siden. hold kæft noget bras. Har aldrig oplevet noget så ringe lavet som alle de tapper der skal styres ind på plads.
    Ja og jeg er en "mekanik tosse" og tænker mere på min motor end miljøet, skal ikke have sodet den til bare for at prutte lidt mindre Nox ud. smiley
    Har du også problemer med din at hvis du skifter til et gear og den er under 1500-1800 omdrejninger, at den så tøver og holder helt tilbage? smiley


Kommentér på:
seat ibiza 1.9 tdi (2009)

Annonce