{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzin tryks regulator
  • #1   1. maj 2016 Det ved jeg ikke jeg er vant til 0,4 bars pumper når jeg tuner smiley

  • #2   1. maj 2016 Følger også lige med her. smiley

  • #3   1. maj 2016 okay men hvad gør det af forskeld om man har tryks regulator på eller ej? smiley

  • #4   1. maj 2016 Alle biler med indsprøjtning har en trykregulator. Den styres på ældre indsprøjtningsbiler som regel af vacuum og er derfor mekanisk. Dvs jo mere vacuum jo mere åbner den op.

    Trykregulatoren er bare en ventil der åbner op og lukker ned for benzintrykket.

    Jeg vil tro at dem der tuner og bruger en 4 bars trykregulator har gang i noget turbotuning.

    Det skyldes at når man tuner en turbobil (skruer op for turbotrykket) så lukker man mere luft ind. Det kan man ikke uden det går galt medmindre man også lukker mere sovs ind. Bilens originale trykregulator vil typisk være begrænset til at levere XX antal bars tryk, og ved hæftig turbotuning er det ikke sikkert det er nok. Ved hæftig turbotuning skifter man som regel også dyserne til nogen der kan levere noget mere sovs til motoren, og derfor kan det være nødvendig med en trykregulator der kan levere mere.


  • #5   2. maj 2016 Super mange tak for svaret smiley

Kommentér på:
benzin tryks regulator

Annonce