{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Aggresiv i trafiken?? :-O ! {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der men nogen folk? .. jeg skulle over og samle nogen op så jeg holder lige ind til siden på en vej hvor der kun kan komme 1 bil af gangen og der var 1 bil bag mig. så mens jeg lige samler 2 folk op så går han helt amok og ud af bilen og står og råber ter ser fuldstændig tosset ... og begynder og spille smart smart med sin klamme accent.. manden taler jo ikke engang dansk til mig (udlænding) det drejer sig om ½ minut HØJST han skal vente.. jeg tænkte bare hvad sker der med ham... (Hvis personen er her inden og du sidder og undre dig om det var dig så kørte du i en golf 4 og det var ved amagerbrogade, håber du ser det her.. fuldstændig ude af kontrol hvis du spørger mig) ;( !!! KLOVN!!!..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aggresiv i trafiken?? :-O !
  • #1   19. jul 2006 der er mange idioter i trafikken

• #2   19. jul 2006 Varmen? Men jo nogle gange går folk helt i selvsving over en bagatel.

• #3   19. jul 2006 Nogle har bare mere temperament end andre. Og de burde nok lære at slappe lidt af nogle gange.

Jeg bliver kun aggressiv hvis en eller anden tåbe i en citroen AX trækker ud foran mig på motorvejen uden at kigge sig for... men jeg står jo af naturlige årsager IKKE ud af bilen og råber i det tilfælde smiley

• #4   19. jul 2006 Casper H - Ej det os klart ! smiley så han jo ved at påfører dig en ulykke sådan noget bliver jeg selv aggresiv over smiley ! hehe.. men kan slet ikke se hvad der sker med ham der jeg omtaler ...

• #5   19. jul 2006 hahe Morten ! smiley ja det jo lige det!

• #6   19. jul 2006 TheMan: Det er sgu rigtigt nok.. hehe..

• #8   19. jul 2006 Jeg tilslutter mig sgu også at den slags er pisse irriterende (altså HVIS manden absolut ikke kunne komme forbi, for nu kender jeg jo altså slet ikke området.) Hold dog ind et sted, hvor andre kan komme forbi, også selv om det kun er i 30 sekunder! Vejene er altså ikke kun bygget til dig og dine venner der skal samles op! Var selv ude for en spasser her i Esbjerg, der mente at han skulle holde et sted der var fuld optrukket og læsse en kammerat af, selv om han kunne have stoppet 100 meter før, hvor der ikke var fuldt optrukket, men neeeej da, hans kammerat skulle da ikke gå de 100 meter i godt vejr... Den slags pisser altså også mig af! smiley
    Tænk på andre i trafikken, før du tænker på at gøre det mageligt for dig selv og dine venner, det er hvad jeg har at sige! Det er jo altså også direkte forbudt at blokere for trafikken. Jeg havde også været der på hornet, en langefinger og en svada ud af sidevinduet du ikke kunne tage fejl af!!! Om du så forståe jysk, ved jeg ikke, men du var nok ikke i tvivl om at jeg ikke syntes at det var for at din bil var pæn! ;-D

• #9   19. jul 2006 Jeg synes sku heller ikke at det er i orden, at holde og blokere andre medtraffikanter, 30 sek. er LAAAANNNNG tid, hvis der holder en og blokerer det hele.

Kune du ikke have trukket op på fortorvet / cykelstien?

/ Lars

• #10   19. jul 2006 Ja, jeg kan også kun tilslutte mig René! Jeg synes ofte at folk virker til at være komplet ligeglade med resten af trafikken, og ser som en normalitet, at man lige holder og spærre vejen fordi man skal ordne noget!

• #11   19. jul 2006 I Rosilde har vi f.eks. en del kiosker, hvor man udenfor ikke må parkere, men gerne holde i 2 min! Ét er at man må, noget andet er at folk rent faktisk gør det, hvilket er så pisse belastende! Den ellers 2 sporede vej, bliver 1-sporet, og selvom personen kun holder der i 1 minut, er trafikken stadigvæk påvirket 5 minutter efter, da det danner kø i begge retninger!

• #12   19. jul 2006 Hvis det er PÅ amagerbrogade kan jeg godt forstå at han blev lidt pissed - der må man heller ikke stoppe... er normalt kold over for det, køre på MC - så kan sgu altid komme forbi, brokker folks sig - ryger deres sidespejl.

• #13   19. jul 2006 » Mr Civic « <-- Kan godt følge dig, 30 SEK det drejer sig om! Så kan man sku godt lige vente!
    Det er da ikke noget at brokke sig, over!

• #14   19. jul 2006 jeg var sku også gået fuldstændig amok.. det kan du sku da ikke tillade dig.. jeg var sku nok også fløjen ud af bilen og stået og råbt af dig..!! ihvertfald hvis det var en af mine travle dage..!! tænk dig bedere om næstegang..!!

• #15   19. jul 2006 folk er sku pisse sure i den her tid, hvis der er noget som ikke lige går efter deres hoved..

• #16   19. jul 2006 Jeg forstår godt at han blev irriteret, men at flyve ud og begynde at råbe og skrige er ikke ok.

Har selv prøvet noget lignende inde ved Fisketorvet KBH.
    Kørte bag en anden bil i overhalingsbanen og pludselig ligger der en Golf3 med en udlænding i og dytter og blinker bag mig. Hvad faen er hans problem, tænker jeg da jeg jo altså IKKE kan gøre noget ved at der ligger en foran mig og sover... jeg vil jo OZ forbi ...
    Da ham foran endelig flytter sig trækker jeg selvfølgelig også ind til siden og ham golf-spasser trækker ind foran mig også ?? .... da vi holder i næste kryds får han lige blinket et par gange og så flyver han ellers ud af bilen og kommer over og truer med død og tæv ! .... TOTALT psykopat.
    Kørte en mørke-lilla Golf3 med noget skørte gejl osv ...

• #17   19. jul 2006 Lars N - Se min bil.. jeg har ikke lige mulighed for at kører op af en kantsten.. smiley noget helt andet er så at der holdt biler i begge sider så pga dem ku jeg heller ikke..

Til alle jer andre - der var ikke nogen mulighed for at holde andre steder vejen var sådan hele vejen ellers skulle jeg kører ud på amagerbrogade og blokere og det da fuldkommen dumt. Syntes det sygt at i er så vilde over 30 sek det må jeg godt nok sige.. men ok jeg skal da ikke bestemme over jeres reaktion men jeg må godt nok indrømme at var situationen der igen en anden gang så gør jeg det igen.. uden og tvivle .. 30 sekunder det dør ingen sku af.. og at der så bliver dyttet det klart havde jeg også selv gjort.. det klart. det var nu mere selve hans måde og takle det på jeg syntes der var forkert... smiley

• #18   19. jul 2006 Thomas V - Ja hvad sker der også med ham smiley .. sådan et fjols!

• #19   19. jul 2006 Hvis man giver tegn i god tid, kan jeg ikke forstå at man tænder af....men der er flere og flere, når de ser en kammerat, pludselig holder ind til siden, mange gange uden at give tegn! Så kan jeg sgu godt forstå hvorfor man tænder af på sådan en idiot!

• #21   19. jul 2006 Rene E: Det var vist lidt groft sagt hehe....
    Men nej, ikke på den måde...mere hvis man lige skal sætte en kammerat eller kæresten af hurtigt osv. men sgu ikke hvis man står 30sek på fortovet for at kysse kæresten farvel smiley

• #22   19. jul 2006 Hvis det er et spørgsmål om at læsse folk HURTIGT af eller på, på en stille gade, kan jeg godt vente, men HURTIGT tager altså ikke 30 sekunder! Der er det sgu bare om at få fingeren ud, hvis der er nogen der venter. smiley

• #24   20. jul 2006 Rene E> *lol* Jeg læste det som om dem der skulle læsse af og på skulle lade bilen trille! smiley Men ja, jeg har som du kan læse længere oppe en svær tendens til at give dig ret! smiley

• #25   20. jul 2006 Rene - Hvis det nu var sådan at der var et sted hvor jeg bare lige kunne holde så havde jeg nok også benyttet det skal du se...

Rasmus A - jeg skrev HØJST 30 sekunder smiley

Kommentér på:
Aggresiv i trafiken?? :-O !

Annonce