{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus 1.0 SCTi 2013
  • #2   8. maj 2016 Det er en ecoboost

  • #5   9. maj 2016 Kristian M ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  • #6   9. maj 2016 Har haft en fiesta 125 i snart 2,5 år og 50 t.km. og har været rigtigt glad for den. Nu er min kone gravid og vi er i gang med at finde en stc. Men efter at have erfaret hvor meget mindre man kører på literen når jeg læssede 4 mand og lidt tasker i modvind til jylland, har jeg besluttet at gå efter 1,6 ecoboost i stedet. Ved den er opgivet til mindre på literen men tror det reelle forbrug ligger tættere på det opgivet i forhold til 1,0 ecoboost. Min far har 2013 focus 1,6 150 hk og den kører pisse godt. Desuden vil jeg gerne kunne overhale en lastbil på en mørk jydsk landevej , hvilket fiesta 125 klarer rigitigt fint, men focus med samme motor tror jeg desværre man skal have tilløb... Kører man primært bykørsel og ikke normalt trykker lidt til den, er 1,0 sikkert fint. Men forvent at den kører væsentligt mindre på literen hvis du fylder den og kører 130-140 kmt... Håber du kan bruge det ...

  • #7   9. maj 2016 Den kan jo chippes osv hvis man ønsker flere hk.

  • #9   9. maj 2016 Christian, ja.. Prøv at søge efter "formula Ford".. Det er en 1,0 med styring og 1,6 turbo som eneste ændringer.. Har kørt nuringberg med 210hk og så skruet ned til 170hk og lånt ud til alle interesserede.. Der er intet galt med den..

  • #10   9. maj 2016 Ja det kan den selvfølgelig, men det hjælper kun på performance men hjælper det på km/L når bilen bliver presset? Det er her hvor jeg mener 1,6 ecoboost er bedre. Men enig god motor....

Kommentér på:
Ford Focus 1.0 SCTi 2013

Annonce