{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Elektrisk servopumpe reparation {{forumTopicSubject}}

Godaften/nat med jer smiley

For 10 dage siden kørte jeg min Seat Ibiza til forhandleren fordi den havde smidt servostyringen. Er der nogle af jer der ved hvor lang tid det tager at lave sådan noget?

Han er en ret træls forhandler, kan aldrig svare mig på hvornår jeg får min bil igen, hvor langt de er nået med den og han ringer aldrig tilbage, selvom han siger at han vil. Har jeg som bilejer krav på at vide hvilket værksted der laver bilen?

Jeg kører i hjemmeplejen og er meget afhængig af en bil, så 10 dage uden bil er forfærdeligt lang tid. Hvad ville I gøre i min situation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektrisk servopumpe reparation
  • #1   20. maj 2016 Be om at få den tilbage, hvis ikke den er lavet, og kør den et andet sted hen smiley

• #4   20. maj 2016 Det er ikke mig der har valgt værkstedet, men forhandleren. Jeg har kun haft bilen i to måneder og har derfor reklamationsret. Men forhandleren vil ikke give mig nummeret til værkstedet, ringer aldrig tilbage til mig og kan ikke fortælle mig hvornår jeg får den igen. smiley

• #5   20. maj 2016 Det er sikkert fordi der ikke er nogle brugte enheder her hjemme, så de har været nød til at bestille den på f.eks. e-bay, da de er for nærige til at købe en ny...
    Men jeg ville godt nok være MEGET sur hvis det var min bil de havde beholdt i 10 dage, for noget der tager nogle få timer...

• #6   20. maj 2016 Det er fordi den er brugt tror jeg, jeg fik endelig kontakt med forhandleren, fordi at jeg skældte ud og han sagde at de på ti dage ikke har kunne finde en servostyring der passer til bilen, da der åbenbart er flere varianter. Jeg er så frustreret over det, men jeg kan intet gøre. Han har tilbudt mig en lånebil for 100kr per dag, men det virker for mig, som om at han bare vil malke penge ud af mig, så han skal betale mindst muligt af reparationen selv.

• Claus M
    Claus M Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 7
    #7   20. maj 2016 Hvis han ikke har kunne finde en servostyring der passer til bil, er det fordi han forsøger at finde en brugt. !0 dage er absolut langt ud over hvad der er iorden. selve rep tager højst et par timer.

• #8   20. maj 2016 Men kan han beholde min bil indtil han finder en brugt? Jeg har snakket med FDM tidligere idag, og de sagde at jeg ikke har krav på at vide hvor den bliver lavet, når han har indvilliget i at lave den...

• Claus M
    Claus M Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 7
    #9   20. maj 2016 Du vil jo altid ha krav på at få din bil tilbage. Skal ikke gør mig klog på om du har ret til at få afvide hvor den bliver lavet, men synes ikke 10 dage er iorden for en så banal rep. så må han købe stumperne hos Vw, og så se at komme videre

Kommentér på:
Elektrisk servopumpe reparation

Annonce