{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.503 visninger | Oprettet:

Undervognsbehandle 11 år gammel bil? {{forumTopicSubject}}

Polo fra 2005 (1,4). Den står i lukket garage. Kører p.t. ca. 6.000 km årligt (75t i alt). Den er undervognsbehandlet flere gange - senest i 2012.
Undervognen er fin. Bilen er vel 45-50t værd

Kan det betale sig at ofre penge på en undervognsbehandling til en efterhånden så gammel bil? Hvad gør I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandle 11 år gammel bil?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   22. maj 2016 jeg ville ikke ofre penge på en undervogns behandling begrænset effect på en gammel bil ingen værdi forøgelse

• #2   22. maj 2016 hvis den er behandlet i 2012, og næsten ikke har kørt siden, så ville jeg ikke gøre noget.

• #3   22. maj 2016 Jeg har lige fået lavet undervogn for over 10.000 kr på min gamle 1998 bmw e39, selvfølgelig skal den sgu da have undervogns behandling! Havde den fået det regelmæssigt havde den helt sikkert ikke været så slem i bunden!

Så om undervogns behandling kan betale sig ? Ja det kan det! Har du tænkt dig at beholde bilen i flere år, så ville du være ked af det hvis bunden rådner hen over 2 vintere med massere af salt..

Der er MASSER af salg i gamle biler, og en sund undervogn fremmer sgu altid prisen!

• #4   22. maj 2016 Hej
    Gør det hvert år. men kun indvendigt i alle karosseridele.
    Har checket alle kringelkroge med et inspektionsspejl til PC. Ser fortsat ud som i sommeren 2007. smiley
    Udvendigt indtil videre ingen rust overhovedet. (Vectra C 2007)
    MVHKP

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #5   22. maj 2016 hvia man regner på det og får sin bil behandlet hvert år hos en proff har man brugt ca 35 45 000 på de 10 år så meget er bilen ikke mere værd så alt i alt en dårlig forretning har set en Saab 9000 der havde fået hvert år efter 10 var den fuldstændig rådnet op så jeg kan ikke rigtig se fidusen i det vi købte en ny aygo i 2008 den blev kørt direkte til behandling fra forhandleren her 8 år efter er der absolut intet selvom den kun har fået en gang

• #6   22. maj 2016 Det kan altid betale sig at give undervognsbehandling, hvis du vil beholde bilen i nogle år

• #7   22. maj 2016 Jeg kan se, at der er lidt uenighed herinde smiley

Tak for kommentaererne

• #8   22. maj 2016 rene L .
    Det sgu også for meget og gøre det hvert år. Min har fået fra ny. Og så fik den 3 år efter igen. De sagde 2 til 3 år i mellem. undervognsbehandler man hvert år så er det bare spild af penge.

Det svare til og skifte nye sommerdæk hvert år fordi der er røget 1 til 2 mm.... Det er der jo INGEN DER GØR.

Kommentér på:
Undervognsbehandle 11 år gammel bil?

Annonce