{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

spørgsmål vedrørende fabia combi. {{forumTopicSubject}}

jeg har et par spørgsmål vedr min (måske) kommende bil.

er der komfortluk via fjernbetjeningen hvis jeg bestiller den med original alarm/klapnøgle?

hvor langt køre 1,9tdi på literen? jeg har set hvad den er opgivet til men hvad går den irl?

kan jeg få gevind undervogn/sænkningsfjedre til sådan en?

hvor store hjul er det uden videre muligt at montere på den? Hvis den er sænket noget der ligner 40mm.

erd et muligt at få sæder bagi sådan en? altså så der bliver 7 pladser i bilen? jeg har intet kunne finde i den retning. hvor finder jeg en oversigt over hvilke station cars der kan blive 7 personers?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål vedrørende fabia combi.
  • #1   22. jul 2006 http://shop.racerpotter.dk/Undervogn/Gevindundervogn/Supersport/Skoda/Fabia.html

    Her er en gevind smiley
    7,5x 18" med 215/35-18 er max. på sådan en fabia..


  • #2   22. jul 2006 http://www.carlab.dk/shop/
    Og her er der COBRA sænkningsfjedre..


  • #3   22. jul 2006 Hey, ja er næsten helt sikker på at der er komfortluk hvis du køber alarmen, du kan i hvert fald lukke ruderne op med fjernbetjeningen, der er også en ekstra knap så du kan åbne bagarerummet. Jeg kan med den org. nøgle lukke og åbne ruderne ved at dreje den i døren.

    Sænkningsfjedre og gevind undervogn er ingen problem at finde til den.

    Ang. fælge, har jeg hørt at man kan sætte 7x18 på uden de store problemer, hvis de bliver bredere skal man til at modificere, jeg har 8x17 på min, men Spacere på, og de forreste stikker lidt udenfor mens de bagerste flugter. Når jeg får gevind på den, skal jeg se om det kan lade sig gøre at sætte en smallere spacer på så de kommer indenfor. Men det kommer jo an på fjederben og om den kommer til at skrabe på når jeg drejer.

    Km/L - hmmm den kan godt gå 20km/l - men så skal man også køre rimelig pænt. Jeg kører friskt - så går den ca. 18-18,5 km/L

    Du kan ikke få den som 7 personers - Det er kun MPV'er der laves med det, altså biler som er noget højere, Touran, Focus C-max og den slags.

    Mvh. Morten.
    Skriv endelig igen hvis jeg kan hjælpe med mere.


  • #4   22. jul 2006 tak for svarene til jer begge!

    morten-
    ja "lidt" er det blevet til med lupo´en er rigtig ked af at skullle af med den men har brug for pladsen.

    tror lidt vi misforstår hinanden angående det med 7 personer
    igår kørte jeg bagved en gammel mercdedes 250td hvor der sad to små børn bagvendt på et bænksæde af en art og kiggede ud af bagruden. er det muligt at gøre det samme i en fabia? jeg har set det i et par volvo´er også...

    Mvh jev,


  • #5   22. jul 2006 tak for svarene til jer begge!

    morten-
    ja "lidt" er det blevet til med lupo´en er rigtig ked af at skullle af med den men har brug for pladsen.

    tror lidt vi misforstår hinanden angående det med 7 personer
    igår kørte jeg bagved en gammel mercdedes 250td hvor der sad to små børn bagvendt på et bænksæde af en art og kiggede ud af bagruden. er det muligt at gøre det samme i en fabia? jeg har set det i et par volvo´er også...

    den kofanger fabia´en i din profil (er det din bil? kan ikke lige tyde det...) hvad er det for en?

    Mvh jev,


  • #6   22. jul 2006 hehe ja det har jeg sjovt nok også set det tricks der, ved sgu ikke hvad loven siger til det. Der er jo ingen seler, og tror heller ikke det er særlig sjovt at sidde der hvis man kører galt.
    Men det kan jeg ikke hjælpe med.


  • #7   22. jul 2006 begge børn i den mercedes jeg kørte bagved sad faktisk med tre punkt´s sele.

    hvis nogen andre ved noget hører jeg gerne.


Kommentér på:
spørgsmål vedrørende fabia combi.

Annonce