{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.516 visninger | Oprettet:

vand i motorrum.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg efter vaskehal tur åbnet motorrumet, så kunne jeg se der var masser vand i luftfilter kassen, og lidt på sikrings boksen, lige ved siden af filter.. Ved godt det ikke er normalt at der kan komme vand i motorrum når man vasker bil, og derfor vil jeg gerne vide hvor det kan komme ind fra? Fra bunden af bilen? Eller listerne? Jeg har tjekket gummi listerne og synes de sad som det skulle gør. Hvad skal man være opmærksom på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vand i motorrum..
  • #2   27. maj 2016 Synes bare ikke jeg har set noget lignende før i 3 års tid jeg har haft bilen. Måske fordi bilen er sænket nu og den er nu tættere på dyserne der sprøjter vand fra bunden?

• #4   27. maj 2016 Så meget åbent er heller ikke min, især ikke ved luftfilter

• #6   27. maj 2016 Pas på den ikke suger vand ind igennem det filter for enden

• #7   27. maj 2016 At motoren suger lidt vand i sig, skete der o og en skid ved, tværtimod kan det have en rensende effekt, du skal have en god slat vand ind på en gang før din motor kan hydro lock aka smadre sig selv da den ikke kan komprimere den stor mængde vand

• #8   27. maj 2016 Jeg har suget mest af vandet op med q8's støvsuger, så hellere deres støvsuge bliver ødelagt end min egen motor. Nu ved jeg bare at jeg skal fravælge undervognsvask næste gang. Men det problem har jeg bare ikke oplevet før, tænkte bare hvor fayn kom alt det her vand fra

• #10   27. maj 2016 Så længe at det ikke er vand indeni din sikringsboks, så går det nok?
    Det lader heller ikke til at der låg på den luftfilter kasse, så det er vel klart at vand vil smutte derned, i tilfælde af at det komme op under bilen.
    Bilen er vel ikke forsejlet unden bunden smiley

• #11   27. maj 2016 Ja for det er jo helt bestemt Q8's skyld det der..
    Klaphat..

• #12   27. maj 2016 #10 har åbnet for sikringsboksen og tjekket, heldigvis var den ikke fugtig indeni.. Men jeg vil helt sikkert dække boksen bedre til vinter + batteriet. Grunden til der er ikke låg på filterboksen fordi så kan min powerfilter ikke være der. I princippet kunne jeg fjerne den filterboks helt, men så ville vandet sprøjte andre steder end at bare ligge i boksen smiley

#11 så du ville står ved siden af en støvsuger og tænke hjemmen fuck det jeg køre bare sådan der sker vel ikke noget med masser vand der flyder i filterboksen? Nogen tænker ikke sådan desværre

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #13   27. maj 2016 power filter hehehe tager nok nærmere power fra din motor med den placering

• #14   27. maj 2016 rene: har ikke haft tid til at købe ordenlig rør til filter smiley min plan var at købe noget rør der skulle gå ned til jorden.. selvom jeg ved den tager power fra min bil og giver mere varm luft end kold luft

• #15   28. maj 2016 I-pik.. For det første skader det ikke med lidt vand i filteret, tvært imod.. Og da slet ikke mere end det thaiwansen skrammel skader din motor i forvejen.
    - Den rist det har monteret i enden sorterer jo kun stabilgrus og gråspurve fra..

Men hvis du var bange for vandet, så findes der noget kaldet papirservietter..
    - Endda ganske gratis..

Vil da håbe du en dag har travlt og kommer ud for at støvsuge din bil..
    Smider penge i, og finder ud af den ikke virker fordi IDIOTEN der brugte den før dig, har valgt at suge vand ud af sin smadderkasse, da han mente den var mere værd end støvsugeren.. (Selvom jeg tvivler)..

Jeg tror ikke problemet er at alle ikke tænker sådan, jeg tror nærmere problemet er at nogen slet ikke tænker.. smiley

Kommentér på:
vand i motorrum..

Annonce