{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Filip P
Filip P
Tilmeldt:
18. maj 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Hjælp søges! Hvordan kan jeg tjekke hvilken model min Nissan Micra er? {{forumTopicSubject}}


Hej allesammen!

Købte for nyligt en Nissan Micra '05 som min allerførste bil, og havde efterfølgende den længste tur hjem nogensinde.. Bilen kører fint, men efter 150 km begyndte en gul motorlampe at lyse, og efterfølgende sad jeg med den mest bitre smag i munden resten af turen. Den der følelse af at opsparingen er røget ud af vinduet, og hvordan jeg har kunnet være så dum at købe brugt..

Det var en Nissan Micra, Visia 80 fra 2005 ifølge annoncen. Jeg har efterfølgende siddet og tjekket priser på en lambda sonde (som sælger mener nok er problemet - håber jeg virkeligt), og når jeg slår den op på de reservedele sider der, står den som en 65'er model... Er der en eller anden måde jeg kan tjekke med sikkerhed hvilken model det er? Det står nemlig ikke når jeg slår den op på nummerplade.dk.. Jeg skulle helst ikke være mere på røven end jeg er allerede smiley


På forhånd tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges! Hvordan kan jeg tjekke hvilken model min Nissan Micra er?
  • #1   29. maj 2016 på med en tester først
    så få du en fejlkode
    og arbejde ud fra

    det andet, med og skifte ting ud

    bliver hurtig en dyre fornøjelse
    og man kannnår og skifte en del før fejlen er fundet

    hvis du vil finde oplysninger om bilen
    kan man bruge thansen
    skå bilen op med nummerpladen

    og de viser div oolysninger om bilen
    tryk på den knap med udvidet oplysninger

    så kommer der mange ting frem


  • #2   29. maj 2016 har du ikke en Registreringsattest

  • Filip P
    Filip P Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #3   29. maj 2016 Jo men der står ikke hvor mange hestekræfter der er, på den smiley Men slår den op nu på T-hansen hvor det står som 65.. så jeg må være blevet snydt smiley

  • #4   29. maj 2016 Hvad er nummerpladen?

  • #6   29. maj 2016 Ja hvis sælger påstod det var 80hk er du blevet snydt.

    Som du selv skriver har den ganske rigtigt kun 65hk, men få en tester på.

    Du kan desværre ikke gøre noget mod sælger, det er dit ansvar at tjekke om annoncen lever op til genstanden.

    En ny lamba koster små 1300 kr. så få nu tjekket om det er det inden du køber smiley


  • #7   29. maj 2016 har du konfronteret sælger ?? kunne være han rent faktisk ikke vidste den kun havde 65?

  • #8   29. maj 2016 Er sælger en forhandler eller en privat?

Kommentér på:
Hjælp søges! Hvordan kan jeg tjekke hvilken model min Nissan Micra er?

Annonce