{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 2,6 V6
  • #1   1. jun 2016 Hvis du har en mercedes W211 er det en dårlig idé har du en Polo 6n så det en go Ide.


  • #2   1. jun 2016 Er det ikke den motor, som er kendt for at have et ikke særlig beskedent olieforbrug?

  • #3   1. jun 2016 var det ikke 2,4 ?

  • #4   1. jun 2016 Du skal tjekke forbro godt for rust ovenpå og i siderne ud mod hjul. Tandstang skal være tør ved og på manchetterne yderst. Tjek om gulvtæppet er tørt i førerside. Hvis det er vådt kan det komme fra varmelegme eller tilstoppede afløb i torpedorum. Det første er rigtigt skidt, da varmelegme sidder inde i instrumentbord. Det andet kan give vand i komfortboks under føresæde(elruder og andet el).
    Motoren er sikkert den der hedder ABC 150hk. som er en rigtig slider. Den eneste fejl på den kan være hvis der ligger olie i V mellem ventildækslerne. Det kan komme fra utæt toppakning. Man kan dog som regel køre i årevis med fejlen, men det bør man ikke pga. oliesvineri. Man skal selvfølgelig passe
    tandremsskifte. Ellers er den ikke til at tage livet af.
    Jeg har selv sådan en med 5 trins automatic der har kørt 300000 km som går perfekt i motor. Ingen klaprende ventilløftere eller andet der indikere de mange km. Jeg har bemærket at den kører 80 km/t ved 1500 omdr. . Den 2.4 manuel A6 jeg har til salg kører 80 km/t ved 2050 omdr. .
    Jeg har kun nævnt de større ting, da defekter som bærearme/forrude/rustne forskærme osv ikke burde være et problem på en nysynet bil.
    Mvh. Gert


Kommentér på:
Audi A4 2,6 V6

Annonce