{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Beach Buggy {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg er ny her på siden, men kunne godt tænke mig at vide, hvad det vil koste at bygge sådan en beach buggy selv?

Tænker et budget over nødvendige dele. Jeg ved godt, at der er arbejdsløn og det også kommer an på styling og fælge m.v.

Jeg er ikke mekaniker (har familie, som jeg vil spørge om hjælp). Men jeg kunne godt tænke mig sådan lidt overslagsregning. Skulle gerne holdes rimeligt billigt - det er lidt idéen med at bygge den selv smiley

På forhånd tak for gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beach Buggy
  • #1   2. jun 2016 Som jeg har forstået det skal man til at betale afgift af de ombygninger nu. Jeg ved ikke hvad det koster, men har hørt det er dyrt. smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   2. jun 2016 det vil helt klart være billigere at købe en der er færdig bygget bare en flot lakering koster 15-20 kg

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #3   3. jun 2016 I gamle dage kostede kittet med glasfiber osv omkring 30.000 kr. Hvad det koster nu, aner jeg ikke. Jeg mener at ombygningen blev gjort forbudt på en måde, da bunden skal kortes 38 cm op, hvis man ikke ved hvordan man skal gøre den slags, så kan man ende med at svække bundpladen fremfor at styrke den.

  • Stig
    Stig Tilmeldt:
    maj 2003

    Emner: 20 Svar: 56
    #4   3. jun 2016 Find et projekt der er strandet. og byg den op som du vil ha den men regn med alt fra 30000 til 50000 plus lak. så det er nok billigere at købe en færdig,

    mvh.
    Tidligere buggy ejer/bygger.


Kommentér på:
Beach Buggy

Annonce