{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Castrol Magnatec vs Castrol Edge ?
  • #3   5. jun 2016 Jeg tror at olie har en stor betydning, måske fordi jeg kender storsælger af Castrol, som nu er pensioneret.

    Jeg har altid købt den bedste olie til mine biler, og skiftet til de foreslåede intervaller.
    Der har aldrig været noget i vejen med mine Motorer, jeg har haft fra 1960:1 VW 7 Volvo 1 Audi 1 Peugeot, og nu Honda
    endvidere siger Jyllands Postens Herr Buus at man aldrig skal spare på olien, pengene kommer igen ved at motorerne holder bedre.
    Vedr. Olie til Honda
    NU har jeg ikke haft Honda før i mit lange bil-liv.
    Men købte for første gang en brugt bil i August måned til ferie for at køre til Harzen (Honda Sedan 2012)
    Der fulgte en 600 sider lang instruktionsbog med, hvor der også stod at den brugte sikkert mere olie i starten og det og så helst skulle være Honda olie.
    Derfor fulgte jeg meget med olien for den stod meget lav (de første gange tog jeg fejl af pinden til automatgear og olie)
    Nu efter at have kørt 8000 km, tænkte jeg at jeg skulle hælde lidt olie på ca½ ltr.
    Men nu er den helt op til fuld på pinden.


  • #4   5. jun 2016 Edge er top olien fra Castrol, den kan du roligt bruge. Du skal dog finde den version som opfylder normen på din motor.

Kommentér på:
Castrol Magnatec vs Castrol Edge ?

Annonce