{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

BMW e46 330ci cabriolet.. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Går og leger med tanken om at skaffe mig en e46 cab, og har fundet en 330, som jeg synes virker som en fornuftig en.

Som udgangspunkt var det enlig en 320 som var mest i søgelyset, da omkostningerne på en 330 er rimelig krydret. Men da der ikke er så mange 320 til salg med det jeg leder efter, må jeg nok op i en 330.

Men! Hvad skal man være opmærksom på, ved en e46 330 cab??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e46 330ci cabriolet..
  • #1   6. jun 2016 At kalechen er tæt. Drænkanalerne er derudover tit stoppede, tjek for fugt i bagagerum, specielt nede ved batteriet.

    Og når du er ude og prøvekøre en, så vær opmærksom på klonklyde fra bagenden - kan i værste fald være en revnet bund, måske bare en bøsning på differentialet.

    Derudover er de ligesom enhver anden E46 med en R6'er. Tjek for utætheder i motorrum (ventildæksel, oliefilterkonsol) og om den går ujævn i tomgang når den er helt kold - det kan tyde på at slangerne til krumtapsudluftning samt ventilen dertil er færdige (Søg efter BMW E46 PCV på google).

    De E46'ere har nogle småting som de som regel fejler, hvis de ikke er blevet lavet. Det koster max 1000 kr at lave alle tingene, men de tager tid at lave. Det holder så også de næste mange mange år smiley


  • #2   7. jun 2016 Godt valg med en 330´er! En E46 Cab er dødkedelig at køre med hvis vi kommer under en 325´er. -Også selvom det er en cruiser. smiley

    Mike har skrevet en god pointer, og det eneste jeg kan tilføje er udstødningen. Klappen kan sætte sig, eller allerede have gjort det. Ikke noget farligt, men godt at tjekke alligevel - og et evt. forhandlingspunkt smiley


  • #3   7. jun 2016 Thomas, klappen ved udstødningen, det er vel kun dem der har sportsudstødning fra fabrikken? Eller har alle cab det, når de er oppe i den motorstørrelse?

    Min 325 har ihvertfald ingenting (Godt nok også en sedan?)


  • #4   7. jun 2016 330´eren har smiley Min far fik skifte sin kort tid efter han havde købt den fra ny, da BMW kaldte den tilbage for at lave det smiley

  • #5   7. jun 2016 Har en 325i Cab du kan købe .. 03

  • #6   7. jun 2016 Thomas o. Har du noget på den 325?

  • #7   7. jun 2016 Ja hva er dit nr så sender jeg noget på den

  • #8   7. jun 2016 PB sendt

Kommentér på:
BMW e46 330ci cabriolet..

Annonce