{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Panzerne.. pis lort pis lort.. {{forumTopicSubject}}

Blev sku stoppet af panzerne mellem Ribe og Esbjerg i en lille by der hedder Jedsted, de ville lige tjekke mine tonede ruder...pis pis pis...:-(
Han var sku så flink at gi mig 2 valg, nr.1: jeg kunne komme ind til Ribe næste uge og vise at de tonede ruder blevet fjernet fra fordørene.
nr.2: han kunne sende mig til syn... snøft snøft..hyl hyl

Jeg mangler 2 stk fordør ruder til en Seat Leon...
Er der nogen der kan hjælpe...????

Mikxen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panzerne.. pis lort pis lort..
  • #1   12. maj 2004 surt da smiley

• #2   12. maj 2004 hehe...fatter ik du gider!
    Jeg havde pillet lortet ud...har en fætter som os kørte med det en årgang.
    På omkring 1år tror jeg han betalte mellem 2000-2500 bare i bøder på grund af de forreste ruder!
    Men har du røven fuld af penge, betyder det jo intet :o)

• #3   12. maj 2004 Det ser 43587 gange federe ud når de forreste ruder også er tonet!! Det andet ser mærkeligt ud, som om der mangler noget!!!

• #4   12. maj 2004 tjaaa...men hvis man samtidig køre lidt ulovligt på andre punkter, er det ik skide smart.
    Slet ik når man som Mikxen, ka resikere at ryge til syn hvis policen har en dårlig dag!!

• #5   12. maj 2004 Hehe, det er da lidt irriterende at de ikke vil have man køre med det smiley
    Kørte også bag en politibil igår, holdte god afstand til dem og undgik at de kunne se mig fra siden, så de ikke opdagede solfilmen i mine forreste sideruder.

• #6   12. maj 2004 Proxie, nu er det ikke på så mange %, det solfilm jeg har i, er sikker på det er lovligt hvis jeg kun har det bagi, tror ikke det er mere end 15 %.

• #7   12. maj 2004 Man må ikke sætte film i forruderne uanset hvor gennemsigtig filmen er. Jeg har kørt men min toning i lang tid og det er fordi de ikke ved så meget om reglerne der hvor jeg bor. He he.

• #8   12. maj 2004 Du må heller ik ha en skid på de forreste sideruder!
    Om så det er 2mikromillimeter, ska de nok kneppe dig for det når du blir stoppet eller endnu værere....kommer til syn *bræklyde* :o(

• #9   13. maj 2004 køb org. tonet ruder.. :o) det dur , eller er der ikke noget med man kan få¨ruder der kan tones via. en knap? vist i nogen grumme audi´er eller sådan noget? det kunne være smart :))

• #10   13. maj 2004 Att: Proxie.... kan kun snakke for mig selv - men har ingen problemer med at kigge ud. Giver Rene A. 100% ret - syntes det halter lidt, når det kun er ruderne bagi som er tonet... lidt træls lovgivning... smiley

Kommentér på:
Panzerne.. pis lort pis lort..

Annonce