{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Suzuki Grand Vitara {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger lidt på modellerne fra 2006-2008, men efter at have beset en enkelt i virkeligheden (uden at køre den) er jeg lidt usikker på kvaliteten af disse biler.

Nogle med erfaringer med denne bil?

Vil meget gerne høre lidt om køreegenskaberne, men hvilke positive og negative sider man evt. har oplevet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Suzuki Grand Vitara
  • #1   8. jun 2016 Jeg kan godt se at bilen måske er lidt tung, men er der nogen som har smidt en turbo på sådan en og set hvor stor en forskel det gør?

• #2   9. jun 2016 Er det en 2 liters benzin du kigger på? Så skal du i alt fald være på vagt, de søger med olieforbrug, højt benzinforbrug, og det er ikke en god motor. Vi har skiftet et par stykker der har brækket sig, og de er svære at finde, så huggeren tager altså ved smiley

• #3   9. jun 2016 mine forældre havde en Suzuki grand vitare 2,7 benziner for nogle år tilbage og den havde en hulens masse træk kraft (skide god om vinteren) jeg mener de sagde at den alligevel gik 14-15 stykker på litteren.

Et godt råd fra mig ville nok være at vis du ikke skal bruge den til at trække tunge trailere dvs. alt over 750kg så er den super, men du må ikke bruge den til tunge træk da vi havde en 1600kg trailer (med ca. 1 tons læs på til dagligt) det plejer gearkassen at stille sut skoene af.

vis du fx samligner en vitare og en landcruiser så er vitaren lavet af spisepinde smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Suzuki Grand Vitara

Annonce