{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

E39 problemer efter vask {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, har nogle problemer med min e39 efter den er blevet vasket! Det startede med at blinklyset blev ved med at blinke i 10 sek efter jeg havde slået det fra, der efter ville den slet ikke vise i displayet at bilen blinker, den vil heller ej vise langtlys, tågelys osv, alle lamper tænder som de skal når man sætter tænding på, og speedo, varme, benzin og omdrejningsmåler virker som de skal, anlæget går også ud efter 5 sek når man har sat tænding på, men alt lys ude på bilen virker ?!

Har prøvet at skifte tændingsmodulet, har tjekket bagagerummet, det er tørt, har været ude i motorrummet og konstateret at låget til kassen hvor motorstyringen sidder, ikke var ordentligt fastspændt, så der lå lidt vand nede i den kasse, dog er alle kabler samt motorstyring hævet for bunden, og de var ikke våde, har haft løftet op i gulvtæppet under passagersædet og der var lidt fugtigt men ikke voldsomt, der lå lidt vand i gulvtæppet men ikke så slemt i bunden af bilen.

Nogen som har en ide om hvor jeg kan fejl søge ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E39 problemer efter vask
  • #1   15. jun 2016 Var det med undervognsskyld?

• #2   15. jun 2016 Jep det var det ?

• #3   15. jun 2016 Har du da en ide om hvad det kan være Thomas ? smiley

• #4   15. jun 2016 På E36´ere især var problemet at bundpropperne med tiden røg ud og vandet kom ind under tæppe og måtter hvilket gav en masse ir og snask ved samlinger på ledninger - i sidste ende for at skabe problemer med strøm.

Jeg har prøvet det med både c-lås og kontakt fra vippearm til blinklys. Jeg ville kigge det grundigt igennem for at se om der ikke et sted er noget der er ødelagt af det - men det tager tid at fejlsøge smiley

• #5   15. jun 2016 Disse problemer du nævner har BMW e39 ikke normalt problemer med. Du har tydeligt noget vand/fugt som kommer ind som kræver grundig kontrol af tæthed af din bil. Tjek plastikken til pollen filter og studserne ude i motorrummet da de fleste montere dem forkert!

• #6   15. jun 2016 Thomas, bundpropperne er fine, har lige fået lavet bund! smiley

Jan, som jeg har skrevet, så sad låget til motorstyringen altså under pollen filteret, ikke ordentligt tæt, og der var vand i den kasse, som jeg nu har fået væk, og spændt låget ordentligt, og tror vandet til passagersiden, er kommet den vej, da som du skriver er en lednings kanal den vej, ved lidt hjælp fra 5erbmw, så mistænker jeg lidt LCM "lygte modulet" som har fået vand, da det sidder lige under hvor vandet kunne løbe, så indtilvider har jeg tænkt mig at lade bilen holde til imorgen for at se om det ikke er tørret ind, ellers prøver jeg at fejl søge der! smiley Har en hel reservedele bil, så prøver om ikke andet at skifte det modul også..

Kommentér på:
E39 problemer efter vask

Annonce