2.017 visninger
|
Oprettet:
Rense nano af forrude {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har købt en bil hvor tidligere ejer har givet forruden nano behandling og skal ha renset det af , hvad kan tage det ? har også polerings maskine til rådighed
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 559
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
apr 2015
Emner: 16 Svar: 147
Altså jeg har en poler maskine til rådighed så kunne prøve det glas halløj og med maskine, vil bare være sikker på det kommer af
mar 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 1 Svar: 14
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
Jeg havde det også på en af mine tidligere biler og var ved at gå amok pga. det
Det skal siges, at det var en "pro" som puttede det på min rude, i forbindelse med, at bilen blev poleret og shinet op.
For det første kan man jo ikke på nogen måde køre uden at bruge forrudeviskeren, når først det rigtigt begynder at regne. Efter kort tid bliver man ør i hovedet over at se på det vand, som preller af på ruden, men når det rigtig regner store mængder vand, så tænder man alligevel for viskeren. Og efter nogen tid begynder viskerbladene så at trække striber. Det værste er så, at når man så beslutter sig for, at nu skal det der nano-stads af, så er det stort set ikke til at få af igen, med mindre man bruger forholdsvis stærke midler.
apr 2015
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 121 Svar: 1.010
Som @Morten D er inde på, kan du evt. prøve med lidt skrappere midler. Om ikke andet, så vil det i hvert fald forkorte tiden, indtil nano-stadset er helt væk fra ruden.
apr 2015
Rense nano af forrude