{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.017 visninger | Oprettet:

Audi
Audi
Emner: 16 Svar: 147

Rense nano af forrude {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en bil hvor tidligere ejer har givet forruden nano behandling og skal ha renset det af , hvad kan tage det ? har også polerings maskine til rådighed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rense nano af forrude
  • #1   25. jun 2016 af nysgerrighed, hvor dælen vil du af med det?? smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   25. jun 2016 #3 Jeg er også af den overbevisning du har haft en dårlig oplevelse... Nu har jeg kørt med det på alle 4 biler jeg har/ har haft og jeg vil aldrig undlade det.

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#7   25. jun 2016 Ja er meget delte meninger om det, har nu haft det på 2 biler den første brugte jeg det selv og virkede fint de første 3 uger, derefter blev det dårligere og træk en hinde efter når man brugte viskeren, på min nye bil trækker det også en hvid hinde efter efter viskeren og viskeren kører ikke ordentligt på det det hakker når man kører auto med regn sensoren og så larmer det som pokker ( gummi mod gummi lyd) og viskeren er helt nye bosch aero twin
    Altså jeg har en poler maskine til rådighed så kunne prøve det glas halløj og med maskine, vil bare være sikker på det kommer af smiley

• #8   25. jun 2016 mit råd var at lade værer at bruge viskeren smiley jeg har nano på og jeg bruger ikke viskeren eller sprinkler.

• #9   25. jun 2016 Jeg fatter personligt heller ikke, at nogen putter det nano-stads på deres forrude, men ved godt, at meningerne er delte.
    Jeg havde det også på en af mine tidligere biler og var ved at gå amok pga. det
    smiley
    Det skal siges, at det var en "pro" som puttede det på min rude, i forbindelse med, at bilen blev poleret og shinet op.
    For det første kan man jo ikke på nogen måde køre uden at bruge forrudeviskeren, når først det rigtigt begynder at regne. Efter kort tid bliver man ør i hovedet over at se på det vand, som preller af på ruden, men når det rigtig regner store mængder vand, så tænder man alligevel for viskeren. Og efter nogen tid begynder viskerbladene så at trække striber. Det værste er så, at når man så beslutter sig for, at nu skal det der nano-stads af, så er det stort set ikke til at få af igen, med mindre man bruger forholdsvis stærke midler.

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#10   25. jun 2016 ja kan heller ikke undvære visker på nogen måde , nu må jeg prøve med at få det af ellers er det ny rude men de er bare halvdyre sådan nogle

• #11   26. jun 2016 Det positive er, at det forsvinder med tiden, men det kan tage noget tid smiley
    Som @Morten D er inde på, kan du evt. prøve med lidt skrappere midler. Om ikke andet, så vil det i hvert fald forkorte tiden, indtil nano-stadset er helt væk fra ruden.

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

#13   26. jun 2016 Jeg dækker alle kanter af uanset hvad jeg gør da bilen er helt nymalet og lige fået forselger så skal ikke resikere at få ødelagt noget der smiley

Kommentér på:
Rense nano af forrude

Annonce