{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Tilmeldt:
17. jun 2016
Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33

Kn filter {{forumTopicSubject}}

Hej der ude. Jeg tænker på at sætte Bananmanifold på min Bmw e30 den har en eta blok med 325 top og så er spørgsmålet har det nogen effekt med kn filter eller gir det det samme med et nyt rent standart filter. Vh Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kn filter
  • #2   3. jul 2016 Det er forskelligt fra bil til bil. På gamle biler hvor der blev vægtet performance er der som regel ingen effekt.
    Men køb du bare filteret nede fra Thansen smiley

    http://forums.justcommodores.com.au/general-discussion/217032-pod-air-filter-tests-interesting.html

    Psst, 3A Racing og Simota er i dag det samme filter og bliver lavet på samme fabrik smiley


  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33
    #3   3. jul 2016 Tak for svar. Jeg tror bare jeg beholder mit standart filter,kan også se at der er mange der sælger deres kn filter igen efter de har prøvet det. Så hvis det kun gir lyd i stedet for effekt så kan det ikke betale sig for lyden har jeg jo det er jo ikke en Toyota ????

  • #4   3. jul 2016 Nå nå.. Så bare fordi man selv køre sløv BMW så skal man straks hate på Yota power hva ? smiley

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33
    #5   3. jul 2016 Ha ha det var nu bar en joke. Kender heller ikke nogen der har en sløv e30 men mange der har en mr slow he he

  • #6   3. jul 2016 En yota kan også skrues på lige som man kan på en sur gammel E30 smiley Så må du jo ud med hvad den smider?

    Jeg var faktisk selv ude og kigge på E30 inden jeg købte MR2, men det blev sgu til noget man kan regne med istedet smiley smiley

    On topic, jeg mindes faktisk at have hørt en gang at E30 har tendens til at miste heste ved åbent filter. Men jeg tænker at det må være et spørgsmål om rørføring, long vs short.


  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33
    #8   4. jul 2016 Jo jo så gal er min sure e30 heller ikke med den opsætning på motor med eta blok og 325 top og en lille chip er vi vel på de små 200 HK . Jeg gik også og kiggede efter en mr 2 for ikke så længe siden,synes også det er en kommende fed veteran,men min Bimmer er en cabriolet og dem er der jo heller ikke så mange tilbage af så jeg kunne ikke få mig selv til at sælge den

  • #9   4. jul 2016 Så bude den ikke være noget problem for min gamle røde smiley

    Jeg er generelt mere til hardtop. Jeg ville også gerne have haft en Golf 1 med tag, den med den store bagrude smiley Men der er sgu i utal af youngtimere/klassikere jeg vil have smiley


  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 10 Emner: 12 Svar: 33
    #10   4. jul 2016 I mit næste liv ønsker jeg mig flere penge og mere plads og mere fritid og en pakke tude kiks til dig når jeg overhaler dig i din bambus raket smiley smiley

  • #11   5. jul 2016 Ogaå mig smiley Jeg ville oven i købet give en trøste krammer også smiley

Kommentér på:
Kn filter

Annonce