{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.229 visninger | Oprettet:

God Spray maling {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Lige en hurtig , hvor kan man efterhånden købe en god spraymaling som indeholder lak ?. Jeg mangler en koksgrå / gun metal

Biltema har rigtig mange farver, og de har virket indtil 2016, men skal jeg da lige love for at det er en gang gylle.

Hvis jeg primer og derefter maler med en blank koksgrå, så bliver den ikke blank, den bliver mat som den matteste pejselak ??
Dette sker også for byggemarkedet PlastiCote. og i begge tilfælde virker deres klarlak jus ikke meget ovenpå sådan en gang mat lak. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Spray maling
  • #1   20. jul 2016 Er der evt. kommet nogle nye EU krav, så der ikke må være lak (det som giver blankheden) i en spraydåse mere ?

• #2   20. jul 2016 Hvad skal du med blankheden på selve farven, hvis der alligevel skal klarlak udover? Det er jo klarlak, som giver den blanke overflade?

• #3   20. jul 2016 Som jeg skriver bliver det end ikke ordentlig blank selv om man giver det klarlak bagefter. Hvis Vi nu siger at glans 100 spejlblank, så bliver det med farven glans 10 og med efterfølgende klarlak glans 70 ???? HVOR KØBER JEG EN ORDENLIG SPRAYMALING ??

• #4   20. jul 2016 Spraymalede fornylig bunden af en bildør. Brugte 2k klarlak på spray fra Thansen. Plejer ellers at bruge 2k til pistol. Men sprayen blev tilfredsstillende.

• #5   20. jul 2016 Gregers... Hvor mange biler har du lakeret før med spraydåse med tilfredsstillende resultat?

• #6   21. jul 2016 Man bruger ikke spraydåser, man går til autolakeren og for det ordnet, vi skal jo leve i stedet for at i leger malere smiley

• #7   21. jul 2016 Man kan købe 2 komponent på spray.
    Min kollega har gjort det med motorcykel dele, og de stod spejlblanke, og holdbarheden var fantastisk. Jeg mener at han købte det via ebay i Tyskland eller England.

Hvem har da sagt at Gregers ville male en hel bil?

• #8   21. jul 2016 Hvem har spurgt om hele biler? Jeg tror ikke, at han har malet noget som helst i hans liv. For gjorde han det, så ville han vide, at det kræver meget øvelse at få en helt blank overflade ved lakering - især, når man bruger spraydåser.

• #9   21. jul 2016 Jeg kender Gregers. Og tro mig, den mand har malet stort set alt hvad man kan med spray, og med meget fine resultater.
    spraymaling er bare generelt blevet ringere.

• #10   21. jul 2016 Jeg har lige malet min bane motorcykel med grafit grå, hobby spray fra Biltema, med efterfølgende 2-3 lag klarlak oven på. Resultatet blev rigtigt fint, og jeg malede i en halvstøvet garage og mellemsleb ikke engang... Så med de produkter og bedre forhold og tålmodighed er det altså ganske fine produkter syntes jeg....

profilbillede
  • #11   21. jul 2016 Tak for alle svarene, måske jeg bare har fået en dårlig sending fra BilTema. Jeg vil prøve igen med koksgrå.

Jerry S. Det ser ok ud på motorcykelen, så jeg kan selv ligge en ren kabine og den rette temp og mellemslibe, så er det ok for min standard.

438HK Biturbo Galant. Jeg har malet mere med industrilak, autolak og spraymaling end Du har spist ærter, så jeg ved udemærket h ad jeg snakker om.

Kommentér på:
God Spray maling

Annonce