{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Nissan 300zx 3.0 TT hjææp {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle 300zx experter herinde som kender og ved en masse om den. Jeg overvejer nemlig lidt at købe den da drømme om en supra ikke bliver til noget og så for at få en 3.0 cyl turbo lovligt så er 300zx'en en mulighed.

Bilen er højre styret
Årgangen er fra 1990 til 2001
Hvordan er motoren gearkasse
Hvad kan den holde til på standard indmad
Er det en holdbar motor
Kom gerne med en masse info så jeg er dækket ind. Regner med at tage til Sverige det lidt billigere og kortere end til England og deroppe kan man bruge sit dansk modsat mit halvt engelsk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan 300zx 3.0 TT hjææp
  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #2   4. aug 2016 Det er en fin bil. Standart motor kan godt holde til 400-500 hk. Super populær i USA, hvor du kan købe nærmest alt tænkeligt til sådan en fætter. Men det er et helvede at arbejde på den. Det er lige før man skal have motoren ud for at skifte tændrør smiley

• #3   4. aug 2016 Jeg vil gerne have baghjulstræk og en bil jeg har råd til. Tror ikke den er dyre end en supra at tune og ja den ser kompakt ud men det er vel til at leve med på sådan en V kværn en 450hk er rigeligt til at smide røven i hvert gear. Og så er der targa tag og som sagt baghjulstræk smiley

En supra ses for tit og motor størrelsen er den samme 3.0 bortset fra det er en V6

Har set på en i sverige rhd så kunne være lidt fedt at få den hentet hjem og betalt afgift samme dagen efter de vil få den ind som når jeg køber den. Vil ikke røre en fingre på den så kan jeg være heldigt at den er hysterisk billigt I afgift. 2 større turboer og en stor intercooler og 3" fra turboerne og ud til 4" udgang i begge sider. smiley

• #4   4. aug 2016 har selv en og er super glad for den. ting du skal specielt holde øje med er rust i bagpanelerne. ellers tjek det her link. https://z32.wikispaces.com/Buyer%27s+Guide

• #5   5. aug 2016 Har selv ejet en, og syncromesserne i gearkassen er uholdbare..de kom med en bedre version efter 96, men ellers en lækker bil med kraftoverskud. Bemærk at reservedele r dyre..

• #6   5. aug 2016 Delene er vel ikke dyre end som på andre biler. Og passer man og plejer den så går alt jo nok. Bliver underligt at sidde i højre side og skulle styre bilen men ja det vender man sig vel til

• #7   5. aug 2016 Nogle vender sig aldrig til det andre kan.side injæjre side efter 1 min.
    For.lig var der intet svært ved at side i højre side.

Det en fin vogn men de kan let ødelægges hvis man ikke gå op i at køre men kun på hvordan den ser ud.

Som sagt er der 3000GT er også en mulighed.

Og det med at smide røven
    Glem det og køb en færdig bygget driftbil og køre på bane du ville blive så øv over at krølle din gadebil

• #8   5. aug 2016 Nu har jeg haft et par stykker bmw 6cyl og de har alle kunne smide bagenden og nissen vil også blive smidt rundt og lagt bred i. Har styr på tingene så nej ingen bane biler el noget det ligesom en drømme bil der skal bruges og køres i på dansk vej med plader. Hvis jeg bare ville bruge den til drift kunne jeg da bare købe en gammel bmw til det formål. Men nu er det en 300 zx tt og den skal kunne tåle og få gas og lagt bred i og den skal da heller ej stå med standard hk. Den er nok ikke dyre end en supra trods det er en V kværn

• #9   5. aug 2016 Supra'en er mere udbredt og der er Tons his af dele ligesom til RB motoren
    Det trækker priserne ned på dele.
    Ligesom vag med deres 1,8turbo.

Forstå valget af vogn. Personligt ville.keg vælge noget andet men.det jeg kigger på er uden turbo så det irrelevant.

• 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #10   5. aug 2016 Hvorfor ikke bare købe en venstrestyret?... Iøvrigt virker det da til at du har helt styr på det hele, så det er da bare at komme igang.

• #11   5. aug 2016 hvis du vil have en på plader der bare er iorden og venstre styret så søg på moneypit hans er tilsalg og super flot. tænker han kan give et fif eller 2 om bilen

mvh
    rasmus

Kommentér på:
Nissan 300zx 3.0 TT hjææp

Annonce