{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Hvad sker der for folk.. {{forumTopicSubject}}

Jeg havde været i byen igår, var dog kørende og var på cola hele natten smiley Så det blev til en del tid på WC efter atallige glas cola, men nok om det, min bil holdte i en gyde et stykke væk så folk ikke skulle se den, men alligevel er der en eller anden fuld stodder som havde fundet den, og hvad har han gjort? Gået hele vejen op over motorhjelmen og bare hoppet løs oppe på taget, så nu står jeg med det resultat at mit tag er PISSE bulet, dog er det ikke skarpe buler, så det meste kan godt rettes ud, men stadig ikke det hele.. Sys virkelig det er for dårligt at bare fordi man har en ok pæn bil efter egen mening så er der en dum idiot som ikke kan klare det, og så skal den bare gøres et eller andet ved.. sys fanme det er for latterligt at man ikke kan have sine ting i fred..

Var bare det jeg ville fortælle, man kan aldrig have NOGEN SOM HELST ting for sig selv, så et godt råd, lad bilen stå hjemme hvis man er i byen, og hvis man så ikke kan komme i byen uden at man selv skal køre, så bliv hjemme.. For det er virkelig et sørgeligt syn at se sin bil sådan når man i forvejen er så glad for den..

En meget trist stefan..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for folk..
  • #1   15. maj 2004 okay, det er sku da ikke så godt! Hvis der var en der gjorde sådan ved min bil, så fik han sku så mange bank!

• #2   15. maj 2004 J han får sgu også nogen på ørene hvis jeg finder ud af hvem det er.. nej hvis jeg finder ud af hvem der er så tror jeg sgu nermere jeg melder det, er ikke så meget for det med at give øretæver med mindre de virkelig har generet mig eller mine venner..

• #3   15. maj 2004 J han får sgu også nogen på ørene hvis jeg finder ud af hvem det er.. nej hvis jeg finder ud af hvem der er så tror jeg sgu nermere jeg melder det, er ikke så meget for det med at give øretæver med mindre de virkelig har generet mig eller mine venner..

• #4   15. maj 2004 okay

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #5   15. maj 2004 Var det godt det cola????

• #6   15. maj 2004 Det er godt nok trist med din bil smiley Det er utroligt at folk skal være så barnlige og ødelægge biler (eller lave skader) bare fordi deres egen ikke er lige så fed! Det er sgu da barnligt!

• Henriette  B
    Henriette B Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #7   15. maj 2004 Der er altså bare nogle der konstant har ondt i røven, de idioter der har gjort det må mene Janteloven frem for alt. der er kun en ting og sige IDIOTER. Håber bilen bliver fin igen!

• #8   15. maj 2004 M.N det er fanme en aftale.. blir han fundet slamer vi ham.. Nej det blir en anmeldelse så..

Henriette : Den er blevet pænere efter jeg har brugt 6-7 timer påp at rette taget op igen, men er stadig en bule i hver hjørne som jeg ikke kan rette op igen, så skal have en pladesmed til at kigge på bilen.. Snøft, og er fanme kun 2 mdr. siden den blev lavet om med ny lakering og alt pisset.. Mega sur røv...

• #9   15. maj 2004 Michael H. : Tja er ikke lige i det morsomme hjørne, men ja det var cola, og du ved selv hvordan det smager.. Så ja, det var godt..

• #10   15. maj 2004 Mads H, nej gør de desværre ikke, for jeg har kun ansvars forsikring på bilen dumt nok.. Er bare så sørgeligt sys jeg.. Men er ikke noget at gøre ved, har politi anmeldt det nu her for 10 min siden, så må jeg bare håbe der er nogen der har set det..

Kommentér på:
Hvad sker der for folk..

Annonce