{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Andreas P
Andreas P
Tilmeldt:
4. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ford Fiesta Aircon problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Jeg har et problem med min Ford Fiesta år 2011, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Mine indstillingsknapper på mit Airconpanel virker desværre ikke, hvilket vil sige, at den kun er i stand til at blæse i den samme retning. Hvis jeg ændre positionen til at blæse f.eks. ned til fødderne, så blæser den stadig kun ud i fronten.

Jeg har søgt lidt på problemstillingen, men kan ikke finde ud af, om det kun er Airconpanelet som skal skiftes eller om det kræver større indgreb.

Håber i kan hjælpe, tak på forhånd.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Fiesta Aircon problemer
  • #1   10. aug 2016 Det kan være noget så simpelt som en vakumslange der er i stykker. Såfremt de da stadig bruger vakum til det i 2011 modellen.

    Min far havde i hans godt nok 1999 mondeo noget der lukkede slangede, noget grønt snask som blokerede et par kanaler i justeringsknappen, som gjorde den intet kunne. Så derfor ville jeg prøve at skille centerkonsollen ad, og få knapperne ud, så du kan se om de er stoppet på den ene eller den anden måde.


  • Andreas P
    Andreas P Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   10. aug 2016 Hej Kim

    Mange tak for dit svar. Jeg håber på, det kan være noget så simpelt som det. Jeg tror ikke, at jeg kan skille centerkonsollen ad uden mindre skader, så er kommet frem til, at den må ud forbi Ford en tur.

    God aften


Kommentér på:
Ford Fiesta Aircon problemer

Annonce