{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Steffen N
Steffen N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Import fra tyskland via forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

I forbindelse med en kommende familieforøgelse skal der en ny bil til.

Spørgsmålet er, om der kan være noget at spare ved at hente bil i Tyskland (ofte er der, som jeg forstår det?)

Men er der nogen som har erfaring med, at alliere sig med en dansk forhandler til importen? Er der så stadig penge at spare?

PFT
Steffen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra tyskland via forhandler
  • #1   20. aug 2016 Hvad skal du bruge forhandleren til udover bruge penge på ham ?

Nogle biler kan betale sig at hente, andre kan ikke, kommer helt an på hvad afgiftsvunderingerne er på den gældende bil, om det kan betale sig at hente eller ej. smiley

• #2   20. aug 2016 Du kan bruge quickimport.dk der er hvordan man skal gøre og så kan du for 400 kr. finde ud af hvad afgiften er på bilen.

• #3   20. aug 2016 Prøv at tjekke dem her ud.
    Automentor.dk

godkendt af Skat til at værdifastsætte køretøjer, og som registreret virksomhed ved Skat er det os, der hæfter for afgiften af de køretøjer, vi angiver afgiften af. Derfor har du sikkerhed imod ekstraopkrævninger på registreringsafgift, når du anvender os, og Skat har sikkerhed for afgiften i den sikkerhedsstillelse, vi har stillet overfor dem (lovkrav)

• #4   20. aug 2016 Det samme er QuickImport. Brugte dem for 2 år siden til at vurdere min bil. Vurderingen fik jeg 1 dag efter jeg bad om den. På 2 dage havde jeg pladerne i hånden

Kommentér på:
Import fra tyskland via forhandler

Annonce