{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Vi hader forsikringsselvskaber . . {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det sådan noget pis med forsikringer!!!!!!!!
Vi måtte idag levere den bmw vi skulle have købt, da gf forsikring ikke ville forsikre den alligevel før jonas var fyldt 25... og vi har ringet rundt til alverdens forsikringsselvskaber og de siger det samme lige så snart de høre det er en bmw

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi hader forsikringsselvskaber . .
  • #1   3. aug 2006 Hvor skulle i levere den til????

• #2   3. aug 2006 Uh - havde I ikke undersøgt _inden_ der blev handlet?

Det er lidt letsindigt - men jeg har selv prøvet det samme... næsten... bare med bedre udgang.

Da jeg skulle købe min Mazda 6 ringede jeg til mit gamle selskab som sagde "hvad er det for en?" "Det er en Mazda 6"..."Sådan en 1.8?"..."Nej, en 2.3L" - "Uha, den kan vi ikke forsikre"...

Der stod jeg hos forhandleren!!! Men heldigvis tog de sig sammen til at indse at 166Hk kunne jeg nok godt håndtere som 36 årig!!

• #3   3. aug 2006 Det er ikke kun bmw de ikke er glade for flere af forsikringsselskaberne er heller ikke glade for 4x4 biler

• #4   3. aug 2006 Til den gamle ejer vi skulle have givet ham pengene i dag for den, men ville lige ringe til forsikringen og høre hvornår om de kunne sende papirene...

• #5   3. aug 2006 lars :Vi havde ringet til dem først, og de sagde vi bare skulle ringe når papirene skulle sendes.... og det gjorde vi så, men det ville de ikke alligevel....

Aksel M..Nej det kunne jeg godt forestille mig at de hellere ikke ville..

• #6   3. aug 2006 lyder ligesom tryg som jeg meget snart flytter fra min gamle golf 2 gti 8v fra 84 gav jeg 9500 kr og 0 kr i selv risiko for i ansvar også har jeg købt en ny osse født som en gti 8v bare fra 85 i stedetfor den skal lige pludselig koste 14.000 kr og 10.000 kr i selv risiko fordi der lige er kommet nye regler hvad fuck sker der for dem har kørt skade fri siden jeg fik kortet så hvorfor fanden skal det lige blive dyre sådan nogle assholes

• #7   3. aug 2006 problemet er også at alle forsiktingsselskaberne har lavet deres system om her fra januar måned...jeg ville også have haft en bmw....men var alt for dyrt, men den bil som jeg har nu, er også steget helt vild, hvis jeg skulle forsikre min alfa nu i samme selskab.... skal jeg give 13kilo mere om året...det er for sygt....

• #8   3. aug 2006 men hvorfor så ikke ringe til Kim fra focus forsikring .... eller www.Aros-forsikring.dk

jeg kunne da forsikre min BMW Coupé .. bemærk coupé, de fleste steder..

• #10   3. aug 2006 jeg skulle have givet 22 000, men fik en regning på 16 000 med kasko... selvrisko på 1400 kr..

http://www.fokusforsikring.dk/

• #11   3. aug 2006 jeg ringede til gf og sagde at jeg havde overvejet at købe en 206 gti. fortalte self. også jeg var under 25 osv. de sagde de gerne vile forsikre den da jeg har hus osv. jeg gik så glad ud og købte den men da jeg så havde fået den omreg. så fik jeg fandme et brev fra gf om at de ikke ville forsikre den alligevel, da det er en speciel bil.?? hvorfor har de ikke sagt det til mig da jeg kontaktede dem?
    jeg kan kun sige jeg forstår jeg.. bedre held næste gang.

• #12   3. aug 2006 altså hvilken bmw var det..? havde ingen problemer med at få min forsikret og er 24..

gir 6300 årligt for fuld kasko med 4000 i selvrisiko. er ved vejle brand..

• #13   3. aug 2006 Men hvor er I fra?
    Ingen problemer for mig, da jeg som 18 årig skulle forsikre en 325'er kun med ansvar.. 8800 ,-

• #14   3. aug 2006 jeg ville heller ikke have problemer med det, kan få den til ca 8100 årligt med fuld kasko og selvrisiko på 2500 bare nyprisen ikke overstiger jeg mener det er 680.000

• #15   3. aug 2006 Jeg er skide heldig... smiley

Fuld kasko på min RS2000 for 5900 kr om året.

• #16   3. aug 2006 Kan i dokumentere skadefri kørsel i 8 år når i er under 30, så kan i blive elitebilister hos Tryg forsikring...ellers er det 6 år skadefri kørsel hvis man er over 30.

Trygs nye regler på bilforsikring er at præmien også afgørende om man køre 5000 km om året eller man køre 30.000 km....flere kilometere på de danske veje= større risiko

Men det skal ikke være nogen hemmelighed, at Tryg forsikring ikke er vilde med "de unge bilister", hvilket deres priser også sender et pænt kraftigt signal om

Og en sidste ting....det er meget væsenligt hvor man bor i landet...der er en verden til forskel på prisen om man bor på nørrebro eller man bor på lars tyndskids marker i sønderjylland

mvh
    Assurandør hos Tryg forsikring

• #17   3. aug 2006 og som svar på dem som havde fået lovet noget, og så holdt det alligevel ikke.....de er fordi de har nogle ufaglærte tossere til at rådgive deres kunder....hold jer langt væk fra dem....

• #18   3. aug 2006 puha sikke nogle priser jeg giver 466,- om året for min bobbel, hos nordisk veteran smiley
    og bliver bollet i r.... på mine 2 golfer desværre

Kommentér på:
Vi hader forsikringsselvskaber . .

Annonce