{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  borbet t
  • #1   4. aug 2006 For at være ærlig tror jeg sku ik der er den store forskel du... :o) Ren udseende er de total ens, og materiale er vel begge alu?...

Thansen sælger ofte varer som de har købt hjem i massevis og på den måde opnået rabat, så de ka sælge billige ting og stadig tjene på det... sådan fungerer det..

14 x 8 Borbet T fra Thansen bliver du ikke ked af.. og så sænk bilen HELT i kælderen

• #2   4. aug 2006 jeg har også hele tiden sagt at der ikk var foskel men mange folk render rund og siger at det er dårliger kvali osv...

og hvorfor skulle man lave nøjagtig samme fælg med samme navn og det hele....

• #3   4. aug 2006 Kender en del som kører med T.hansen fælge uden klager, og tror man skal passe på med at se på Thansen som "jordens værste butik" fordi at visse varer er af ringe kvalitet, det er billige fælge til små penge.. og ser godt ud.. så go for it

• #4   4. aug 2006 Har selv tænkt mig at købe et sæt 14 x 8 borbet derude og få dem glasblæst så skal du se fælg smiley

• #5   4. aug 2006 Det skal lige siges at THansens er ORGINALE Borbert T

• #6   4. aug 2006 Bo L> tror heller ik fælg producenten ville gå med til andet :o) T.hansen er bare blevet et fy ord pga de har haft et par kunder som har købt nogle lorte plastik varer og så forventede mere end hvad de havde betalt for, sådan oplever jeg det lidt.

• #7   4. aug 2006 Hvis man har 15 tusinde til at gå ud og bruge på fælge, så køb hos bigwheels.dk ellers køb hos Thansen og påskøn storindkøbs rabatten kommer til glæde for kunderne i sidste ende

• #8   4. aug 2006 Lidt til eftertanke:

Hvis alle butikker røg i pressen hver gang de havde en dårlig kunde som T.hansen har haft et par gange, så ville der ikke være et stylingsfirma eller fælg sælger tilbage...

Alle har dårlige kunder, og halvdelen af klagerne er somregl kundens egen skyld hvis varen har fejlet noget. Går noget istykker har jeg ikke haft problemer med at få det byttet til nyt.

• #9   4. aug 2006 Borbet er et firma.. og de har en fælg de kalder for T.. og der er absolut ingen forskel bortset fra prisen på fælgene hos T-hansen og hos de andre..

Dem der syntes de er sejere fordi de har købt T-hansen fælge hos en anden må kede sig ret meget.. fat det, det er de samme fælge

• #10   4. aug 2006 En Borbet fælg er vel en Borbet fælg smiley Om den så er købt det ene eller det andet sted er vel totalt ligemeget..

Kommentér på:
borbet t

Annonce