{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Nogen der kender noget til golf 3 vr6 med automatgear {{forumTopicSubject}}

Har en golf 3 vr6 med automatgear som jeg ikke kan få til at kører ordentlig, har haft pillet gearkassen af for at skifte kæde Osv i motoren, skiftede også pakdåse i gearkassen og olie og filter i gearkassen. Motoren kører perfekt men gearkassen skifter ikke som den skal, den vil ikke skifte til 4 gear det virker lidt som om at den kører i 3 gear hele tiden. Gearkassen skiftede fint gear inden, men den smed olie ud ved pakdåsen, olie standen på gearkassen er som den skal være, kan ikke rigtig finde nogen der ved noget omkring det, men måske der er nogen herinde der har rodet lidt med sådan en smiley det er en gammel 92 og gearkoden er cfa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kender noget til golf 3 vr6 med automatgear
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   28. aug 2016 olienmængden skal kontroleres ved bestemt temp via vcds ellers kokser den, der sidder også et print inde i den som kan opstå fejl på, men tjek oliestanden først

• #2   28. aug 2016 Ovenpå gearkassen sidder et lille rund stik, med meget tynde stikben, hvis der bare er det mindste ir eller dårlig forbindelse deri så går gearkassen i "nødprogram" og vil føles som om den køre i 3 heletiden som du selv siger.

• #3   28. aug 2016 Oliestaten har jeg tjekket mange gange ved forskelige temp og den passer, har ikke haft tester på fordi jeg mangler det adapterstik der skal til da det er den gamle model, er ved at finde et stik så jeg kan få en tester på den. Er selv mekanikker så ved godt hvad det drejer sig om smiley synes bare at det er sjovt at den skaber sig sådan bare ved at gearkassen har været pillet af og fået nyt olie og filter smiley

• #4   28. aug 2016 Okay. Var også bare et foreslag! smiley min egen har gjort det engang nemlig, men hvis fejlen er udbedret så er det bare låse bilen og låse op igen så skulle den selv gå ud af nødprogram uden du behøver slette fejlen med tester! smiley

• #5   28. aug 2016 Har haft fat i alle de stik der er på den, og givet dem noget elektronik rens, vil da lige prøve at tjekke det stik igen:) fandt ud af at man kan nulstille gearkassen ved at sætte tænding på og holde speeder nede i 10 sek og så tænding af slippe speeder og tænding på i 5 min, så kunne den godt gå i 4 en gang, men den hoppede bare ud af 4 igen efter et par sek..

• #6   28. aug 2016 Det er bare ikke meget der skal til før den hopper i nødprogram ! smiley men held og lykke med fejlsøgningen. smiley

• #7   28. aug 2016 Okay har godt nok søgt meget på nettet omkring det, men der står ikke ret meget nogen steder og der er ikke rigtig nogen af dem jeg har snakket med som ved noget smiley men tænkte nok at jeg ikke var den eneste som har haft lidt bøvl med sådan en atomat kasse smiley

• #8   28. aug 2016 Tak smiley og prøver lige at kigge på de stik igen smiley

Kommentér på:
Nogen der kender noget til golf 3 vr6 med automatgear

Annonce